/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Windows
Fra : Draco
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 14-04-05 22:12

Jeg har et program jeg ikke kan installere af en eller anden årsag... når jeg prøver at installere det får jeg denne fejl meddelelse: "16-bit Windows-undersystemet; C:\Windows\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg luk for at afslutte programmet."

Jeg kører på Windows XP...

Det mærkelige er at på en anden computer der også kører på XP, er der ikke noget problem med at installere programmet...

Håber nogen kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Runner4500

Dato : 14-04-05 22:17

Hva program er det?

Kan være der er rod i dit windows, prøv at opdatere, eller i sidste instans geninstalere Windows..

Men Skriv hva program det er og måske det kan give mig et bille af hva der er galt..

Mvh Runner..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 14-04-05 22:17

kopier filen autoecec.nt fra c:\windows\repair og sæt den ind i C:\windows\system32 Sig ja til at overskrive!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 22:19

undskyld skulle naturligvis være filen autoexec.nt

Godkendelse af svar
Fra : Draco

Dato : 14-04-05 22:27

Tak for svaret tedd. Det var helt perfekt... Filen Fandtes slet ikke i det bibliotek, så det var jo nok derfor... 100000000 tak...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-05 22:29

...har det ikke noget med Win95/-98 kompabilitet af programkørslen at gøre ?

..altså : Det er ikke et XP program du prøver at installere og køre ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-05 22:30

Nåeh.... dét var det åbenbart ikke

</MOLOKYLE>