/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
kamstrup ardahl nørre nissum
Fra : ardal123
Vist : 1454 gange
50 point
Dato : 13-04-05 16:04

hvem ved noget mere om ardahl kamstrup i nørre nissum.
jeg søger alt om slægterne i nørre nissum.
min farfar og famor var kresten kamstrup ardahl og martine jensen.
mine oldeforældre var jens nielsen og ellen kampstrup pedersen.

mine tipoldeforældre var niels christensen og birthe jensdatter.
ardal123

Kommentar
Fra : senta

Dato : 13-04-05 16:41

Fra Fs de data har du vel ?
Har du prøvet at søge på FS.
Senta
Peder ChristensenPedigree

Birth: About 1805 Norre Nissum, Ringkobing, Denmark
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

Wife
Karen NielsdatterPedigree

Birth: About 1810 Norre Nissum, Ringkobing, Denmark
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

Children

1. Ellen Pedersen KamstrupPedigree
Female

Birth: 29 JUN 1835 Norre Nissum, Ringkobing, Denmark
Christening:
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : senta

Dato : 13-04-05 16:53

Fra DDA har du de data

Senta
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Skodborg, Nørre Nissum, , , Ardahl, 23, FT-1840
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Niels Christensen, 57 , Gift, , Gaardmand,
Birthe Jensdatter, 44 , Gift, , hans Kone,
Christen Nielsen, 23 , Ugift, , deres Barn,
Kirstine Nielsdatter, 22 , Ugift, , deres Barn,
Mads Nielsen, 18 , Ugift, , deres Barn,
Jens Christian Nielsen, 15 , Ugift, , deres Barn,
Niels Christian Nielsen, 13 , Ugift, , deres Barn,
Lars Nielsen, 11 , Ugift, , deres Barn,
Ane Magrethe Nielsdatter, 9 , Ugift, , deres Barn,
Jens Nielsen Ardahl, 6 , Ugift, , deres Barn,
Karen Marie Ardahl, 3 , Ugift, , deres Barn,
Mariane Olesdatter, 43 , Ugift, , Inderste og Væver,
Jens Jensen Agergaard, 16 , Ugift, , hendes Søn,

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : senta

Dato : 13-04-05 17:08

NIELS ARDAHL KAMSTRUP født 1855 død 1855
samme forældre har en søn CHRISTEN KAMSTRUP % Ardahl født 1852
senta

FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Denmark
Family Group Record
Search Results | Download

--------------------------------------------------------------------------------

Husband
PEDER CHRISTIAN JESPERSEN Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
KIRSTINE MARTHILDE NIELSEN Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Children

--------------------------------------------------------------------------------

1. CHRISTEN KAMSTRUP Pedigree
Male

Birth:
Christening: 26 SEP 1852 Norre Nissum, Ringkobing, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 11/24/2004). 30 http://www.familysearch.org v.2.5.0

IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

NIELS ARDAHL KAMSTRUP
Male

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:
Christening: 19 APR 1855 Norre Nissum, Ringkobing, Denmark

Death: 20 APR 1855

Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: PEDER CHRISTIAN JESPERSEN Family
Mother: KIRSTINE MARTHILDE NIELSEN

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

C205282 1847 - 1864 0051904 Film NONE

Sheet:

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 11/24/2004). 27 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-05 17:19

DDA 1840 her er den ene søn døbt med efternavnet Jens Nielsen Ardahl, 6 , Ugift, , deres Barn,
Senta
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Skodborg, Nørre Nissum, , , Ardahl, 23, FT-1840
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Niels Christensen, 57 , Gift, , Gaardmand,
Birthe Jensdatter, 44 , Gift, , hans Kone,
Christen Nielsen, 23 , Ugift, , deres Barn,
Kirstine Nielsdatter, 22 , Ugift, , deres Barn,
Mads Nielsen, 18 , Ugift, , deres Barn,
Jens Christian Nielsen, 15 , Ugift, , deres Barn,
Niels Christian Nielsen, 13 , Ugift, , deres Barn,
Lars Nielsen, 11 , Ugift, , deres Barn,
Ane Magrethe Nielsdatter, 9 , Ugift, , deres Barn,
Jens Nielsen Ardahl, 6 , Ugift, , deres Barn,
Karen Marie Ardahl, 3 , Ugift, , deres Barn,
Mariane Olesdatter, 43 , Ugift, , Inderste og Væver,
Jens Jensen Agergaard, 16 , Ugift, , hendes Søn,

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : senta

Dato : 13-04-05 17:21

Fra DDA . det ser ud til at Jens Nielsen Ardahl her er gift x2
senta
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Hjerm, Gimsing, Gimsing, , Et hus, L.26, nr. 12.1, FT-1880
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Nielsen Ardahl, 45 , Gift, Husfader, jordlod, , Nissum, Ringkjøbing amt
Karen Sørensen, 55 , Gift, Hans kone, , Gimsing
Niels Jensen Ardahl, 21 , Ugift, Hans søn, , Gimsing
Inger Jensen Ardahl, 17 , Ugift, Hans datter, , Gimsing
Jensine Christine Jensen Ardahl, 19 , Ugift, Datter af Jens Ardahl, , Gimsing

--------------------------------------------------------------------------------

Godkendelse af svar
Fra : ardal123

Dato : 13-04-05 17:29

Tak for svaret senta.

det var dejlig at få så hurtig svar
herluf
ardal 123