/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Hjæp til animeret gif!!
Fra : Annehvid
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 12-04-05 12:17

Jeg har psp 9 ....og vil gerne vide ,hvordan jeg arbejder, med animeret gif, og hvordan jeg gemmer den ...så den stadig er animeret?
Pft Anne hjemmeside www.ingehvid.dk

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-04-05 12:22

Følger der ikke et program med PSP der hedder Animation Shop?
Deri skal du nemlig arbejde med GIF-filer! Det er ret nemt.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-04-05 12:25

I animation shop kan projektet gemmes som mange forskellige filtyper, deribladt gif som standart.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 12-04-05 12:41

har jeg nemlig prøvet at gemme som gif ... det virker ikke.
Og jeg synes ikke animation er særlig god hvis man skal tegneeller skrive på giffen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-04-05 12:54

Du kan jo altid tegne/skrive i psp, og så kopiere det ind i animation shop

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-05 12:57

hej anne

jeg tror godt jeg ved hvad du mener har du evt msn messenger..?
ellers kan du skrive til - eternal_angel83@hotmail.com

knus
angel, ejer af Anima - psp undervisnings gruppe (via mail)

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 12-04-05 14:46

En animation fil *.gif bliver hentet ind i animations programmet
derefter bliver de enkelte filer kopieret over i f.eks paint shop pro og bliver bearbejdet der,
når det er gjort kopierer man filerne tilbage i animations programmet og vupti så har man filen med de nye ændringer og gemmer filen som *.gif igen.. og det skulle gerne virke nu.
Mvh
Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 15:02

hej annehvid
du skriver ikke om du arbejder direkte i animation shop med egne giffer - eller om du tager nogen ind du vil forandre.

Men indtil videre vil jeg sige - gem dem som gif fra animation shop - så forbliver de animerede. (gem som - så kommer der en dialogboks der optimerer giffen) Hvis du vil forklare dig lidt nærmere ville det nok hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 12-04-05 15:15

Tak for svaret Angelica.

Det var noget der virkede
Tak til alle der har givet sit svar... Kan bare kun acceptere en LOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 12-04-05 16:06

her får i lige svaret.. heh

åben billedet i din animation shop.. gå i edit - select all..
derefter igen edit - copy.. så åbner du dit psp og højre klikker
på dit arbsbord og siger paste as multi ani står der vist..

så skulle du være på vej med at kunne redigere i et
animation i psp..

knus
angel