/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Kalorie-sammenligning
Fra : Nanabanana
Vist : 2808 gange
50 point
Dato : 12-04-05 11:58

Er der nogen, som kender en side på nettet, hvor man kan se indholdet af kalorier i en vare i forhold til en andens vare kalorieindhold? Fx. inderholder et flute jeg lige har købt 150 kalorier pr flute. Hvor meget agurk svarer det fx. til? Eller æble? Det er jo bedre at spise ete æble til mellemmåltid end sådan et lille flute. Og det mætter helt klart bedre. Men vil gerne have nogle alternativer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 12:02

Du kan se om du kan bruge dette site http://www.kalorietabel.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 12:03

www.kandu.dk/dk/spg/47627

Læs også det spørgsmål om samme emne

Der er henvisning til en engelsk side med det du spørger om
http://www.fitday.com

mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : Nanabanana

Dato : 10-03-06 23:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål