/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Antal online på min hjemmeside?
Fra : Tobster
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 11-04-05 17:42

Jeg har en hjemmeside, og jeg vil gerne have en lille boks der viser hvor mange der pt. er online på mit domæne.
Hvordan gør jeg det?
Jeg benytter FrontPage 2003 (Hvis det skulle have nogen betydning)

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-05 17:46
Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 11-04-05 17:55

Tak for det hurtige og gode svar... Ja det ser jo ret let ud, men alligevel kan jeg ikke få det til at fungere.... Er dog også ret ny til det her med hjemmesider....
Jeg bruger B-one, ved ikke om det er derfor...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-05 17:57
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-05 17:58

På b-one skal du vælge om du bruger asp eller php. Du kan kun bruge en af delene.

Men jeg har lige sendt lige flere links du kan kigge på...

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 11-04-05 18:25

Du skal sørge for at den side du sætter det ind på er lavet i enten php eller asp.

Altså fx. hvis det er din forside skal den enten gemmes i php eller asp. ( kommer an på hvilken programmering du bruger )

index.php eller index.asp

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 06-05-05 15:13

Tak for svaret taliskoko.

Har fået det til at virke nu....