/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Panda Antivirus Platinum
Fra : Niqo
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 09-04-05 17:35

hej .

har et problem, mit net logger af og på igen ca 1 gang i timen . kan det være fordi at Panda Antivirus Platinum fornyer ip adr? eller andet som Panda Antivirus Platinum gør?

mvh NIQO

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 09-04-05 20:50

hej
hvilken forbindelse bruger du analog modem eller andet

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 09-04-05 21:05

jeg bruger et modem, og så fra modemet til en router ( mærket D-link di 624 ) , og så til min comp.

kan det være min router som gør det? for det passer nok meget godt med at den begyndte at hoppe af og på igen efter jeg fik router .

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 09-04-05 22:41

Jeg bruger selv Panda Titanium og jeg har ikke det problem. så jeg tror ikke, det er der problemet ligger. Mere kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

The1best

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 50 point
Dato : 09-04-05 23:21

prøv at give din computer en fast ipadresse i stedet den får en fra dhcp
du skal kende naveserverne fra din udbyder som du også skal indtaste
det der nok er galt det dhcp lease tiden
jeg kender ikke pågældene router så jeg kan ikke hjælpe dig med
opsæningen af den men du løse problemet med at give din computer fast ip

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 10-04-05 06:15

hej
tjek dit email prg. det sikkert det du har sat til at hente mail hver time

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-04-05 23:02

Hvordan går det ??? Har du fundet ud af det ??

The1best

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 12-04-05 21:41

ikk helt . den går det stadig selvom jeg lukker for panda anti virus . så det er nok min router . har hentet et myt firmware til min router . men ved ikk hvordan man opdater den . sidder med en Bin file lige nu, og ved ikk hva jeg skal gøre med den :(

Godkendelse af svar
Fra : Niqo

Dato : 15-05-05 20:34

Tak for svaret poul_from.