/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hva sker der....
Fra : Jay_nike
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 04-04-05 12:46

hvorfor mister min mundruger ( den lille mundruger ) sine æg efter 6-7 dage. jeg har et 250 liters, akvarium hvor der går 2 kribensis ( de er små og holder sig for dem selv ) har 1 han mundruger og 3 hunner. jeg har skiftet han en gang men det samme sker. den anden han muligvis var steriel det fik jeg at vide her på kandu. . jeg flytter ikke hunnerne når de har æg, de for lov til at gå sammen med de andre fisk. det skal lige siges at den anden han jeg købte stammer fra samme kuld som den anden han.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-05 15:08

Hej Jay_nike!

Prøv at gå ind på denne side, der er bl.a. en brevkasse hvor du kan komme i kontakt med andre Akvarister.

http://www.tropheus-siden.dk/

Håber det hjælper dig. Hilsen Arne

P.S.: Det kan godt være at det tager et par dage, men de folk er eksperter.

M.v.h. Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-05 18:04

Hvad mener du med at hun mister??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-05 18:05

Hun lægger æggene på en sten eller i en kokosnød og hvad sker der så???

Kommentar
Fra : Jay_nike

Dato : 05-04-05 10:22

hun mister sine æg: ved ikke hvordan men de er bare væk efter 6-7 dage. hun lægger dem ikke på en kokos nød eller sten hun går med dem i munden til de er udrugedetdet har jeg læst mig til. men jeg tror at de ikke bliver befrugtet men jeg har skiftet han med en anden han fra samme kuld. hvad kan der være galt....????

Godkendelse af svar
Fra : Jay_nike

Dato : 05-04-05 10:28

Tak for svaret arne.jakobsen.