/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pianotråd
Fra : DDT
Vist : 2991 gange
100 point
Dato : 04-04-05 11:47

Hvor kan man købe billig rustfri pianotråd (0,8 mm og 1 mm)? Jeg skal bruge mange meter. Hobbybutikker er for dyre og hos trådvarefabrikker kan man kun købe en enorm mængde ca. 15 kg. Tilgengæld er det meget billigt der.

mvh
ddt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 11:53

skynd dig at slette det andet spørgsmål så sparer du de point

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 04-04-05 12:04

Hej miritdk,

Tak for dit råd.

Jeg er dog mere interesseret i at få et hurtigt råd end at spare points.

mvh
ddt

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 04-04-05 14:08

altsååå, jeg tror det skulle være muligt at du kan købe noget, da min far arbejder som klaverstemmer... Han reparerer dem lige fra bunden, og har en helvedes masse strenge liggende... 0,8 og 1,0 mm det er i den tynde ende ikke?

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 04-04-05 15:10

Ja de er tynde. Hvor køber din far dem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 16:25

Chrillemand's far køber dem garanteret hos trådvarefabrikken i enorme mængder. Prøv at se i din lokaltelefonbog under Klaverstemmere, de findes over hele landet også hvor du bor. Så kan du sikkert købe en mindre mængde hos ham til en rimelig pris.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 16:26

.

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 04-04-05 16:42

Hej alle,

Tak for Jeres kommentarer. Kan Chrillermand og arne.jakobsen dele points?

mvh
ddt

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-05 16:44

Ikke umiddelbart, men hvis du giver mig dem, lovet jeg at sende ½-delen videre til Chrillermand i en ny tråd.

Godkendelse af svar
Fra : DDT

Dato : 04-04-05 16:55

Tak for svaret arne.jakobsen.

OK

mvh
ddt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:11

Og så laver AJ lige lidt plat igen.

Manipulerer / Tigger sig til 100 point (som går til hans månedsopsparing så månedens gevinsten er nærmere) og sender 50 point videre til Chrillermand

GODDDAW DOOO

Hold da kæft... hvor lavt kan han synke i sin pointpsykose