/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål til Kandu
Fra : bjarnebr
Vist : 317 gange
75 point
Dato : 03-04-05 19:28

d. 12/2 har jeg spurgt kandu om hvordan man tildeler poient for at svare på mit spørgsmål, og d. 24/2 rykkede jeg for svar, uden at jeg har hørt noget endnu, derfor spørger jeg er der nogen der kan svare på spørgsmålet og er der nogen der ved hvor længe kandu er om at svare

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 19:31

Ja, når du har fået kommentarer til dit spørgsmål, kan du se når du går ind i spørgsmålet, at der yderst til højre over hver kommentar står: accepter som svar.
Du vælger så hvilket du synes bedst om af svar, og klikker på Accepter som svar, så går det helt af sig selv, når du efterfølgende bedømmer hvor mange stjerner du vil give

mvh dova

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 85 point
Dato : 03-04-05 19:31

i højre side af denside du har dit spørgsmål kan du se "accepter svar" - den du anerkender som svar får så dine point ( som du selv vælger). Du får desuden mulighed for med stjerne at bedømme indholdet når du har foretaget ovenstående.
sådan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 19:32

Forresten er det ikke altid Kandu svarer på de mails de får.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 19:32

haha dova - kandu´s ur har virkelig sine uransagelige veje -

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-04-05 19:34

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 19:35

selvtak bjarnebr -

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-05 19:36

bjarnebr

Der er ikke nogen der tildeler point for at svare på dit spørgsmål. Du bestemmer hvor mange point du vil udlove for et godt svar, og når du synes at du har fået et eller flere gode svar, vælger du hvilken af kommentarerne/kommentatorerne der skal have de af dig udlovede point. Du trykker så på teksten "accepter som svar" oven over den valgte kommentar, og du vil så få mulighed for at sende din kommentar til svareren. M.v.h. Arne

P.S.: Du kan undervejs forhøje pointtallet med min 20 point og derved få det bragt i top igen, altså drage fornyet opmærksomhed på dit spørgsmål. Ikke på Seneste 25 men på toppen indenfor emnet.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-04-05 19:40

Tak til alle, det havde jeg ikke set, point tildelt til miritdk da vedkommende gav det bedste svar på det tidspunkt sel om der senere kom en bedre kommentar fra arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-05 19:43

Det er bare OK Bjarne. Du skulle måske i fremtiden lade dine spørgsmål stå åbent lidt længere, så du er sikker på at have fået alle relevante kommentarer. Men MirtiDk har da helt sikkert fortjent pointene.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 19:48

bjarnebr

Du kan osse bede arne.jakobsen om at skrive til Kandu for dig. Han er alligevel i kontakt med dem flere gange dagligt, når han skal klage over en bruger eller hjælpe dem med deres site i det hele taget, og de svarer altid ham på hans mails.....sir' han

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 19:59

bjartnebr.

Glemte at sige, at AJ nu er pissesur og indebrændt fordi du lukkede så hurtigt, fordi han nu gik han glip af 75 point, og netop disse point fylder hele hans liv.

I andre tråde prøver han at manipulere brugere til at lukke deres spørgsmål og håber at de blir så forvirrede, at de giver ham point, men denne gang gik det for hurtigt. Han er ikke nem at gøre tilpas LOOOOL

Så bjarnebr.. Du lukker bare dine spørgsmål lige så hurtigt, langsomt, eller slet ikke, fuldstændig som det passer dig. Der er ingen Kanduregler for dette, og det er udelukkende AJ der har lavet sine egne regler, som han vil ha' at brugerne SKAL bruge