/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dele informationer med andre computere
Fra : alma
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 03-04-05 17:01

Hvad hedder det at man kan arbejde fra hjemmet i sin arbejdscomputer og i hvilket Kandu-forum skal jeg stille spørgsmål om det?

Accepteret svar
Fra : HornbechSupport

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-05 17:10

Det du hentyder til er formentlig en VPN forbindelse, og jeg ville nok stille spørgsmålet i kategorien netværk.

Godkendelse af svar
Fra : alma

Dato : 03-04-05 17:23

Tak for svaret HornbechSupport.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-05 17:26

Nu har du fået svar, så behøver du ikke stille det samme spørgsmål i en anden kategori.

Kommentar
Fra : alma

Dato : 03-04-05 17:41

Til ans
Det var dog en mærkelig måde at spille politimand på, det jeg spurgte om var hvad det hed, det at være koblet op til sit arbejde og hvor det var bedst at spørge om det, så jeg kunne komme med nogle uddybende spørgsmål i det rigtige forum, jeg havde selvfølgelig ikke tænkt mig at stille det samme spørgsmål en gang til, når nu jeg er tilfreds med svaret. Så stik bare piben ind.
Alma

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 18:03

du behøver absolut ikke være uforskammet overfor ans der blot gjorde dig opmærksom på noget af ren og skær venlighed