/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
begynder at samle frimærker.
Fra : janinna
Vist : 1351 gange
100 point
Dato : 02-04-05 11:49

hej . min søn vil til at samle frimærker,og da vi ikke er sikker på at det er noget han vil fortsætte med, vil vi gerne vide om der er nogen der ved, hvor man som begynder kan købe billige frimærker i feks lots og bind til dem .

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 110 point
Dato : 02-04-05 12:17

Jeg synes i skulle kigge på www.dba.dk den blå avis online.... der er rigtig mange frimærker der sælges billigt og mange også i bind og poser!

God fornøjelse :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 12:22

rigtig god ide frk. fidus - og så er det jo med at kigge på kræmmermarkeder også - der er ofte en masse til en billig penge

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-04-05 12:29

jep, og søg evt. også her: www.qxl.dk

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 02-04-05 12:42

hej . tak for forslag. har kikket begge steder, men som ny. syntes jeg det virker lidt uoverskuligt, med alle de forskellige annoncer,!! havde måske håbet på nem løsning. " en hjemmeside (butik) hvor der stod: begynder pakke"

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 02-04-05 13:09

arrg har dårligt nået at begynde at hjælpe ham med at få gang i frimærker, før han helere vil samle warhammer????

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 02-04-05 13:10

Tak for svaret frk.fidus.