/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook vil ikke sende
Fra : Backtee
Vist : 937 gange
50 point
Dato : 31-03-05 11:01

Pludselig er der opstået et problem i min Outlook

Jeg kan godt modtage mails, men når jeg forsøger at sende får jeg følgende fejl:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne:   test
Sendt:   31-03-2005 10:43

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'ji@betterperformance.dk' den 31-03-2005 10:43
553 <ui@betterperformance.dk>: Sender address rejected: not logged in as owner

Hvad F****N handler det om?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-03-05 11:06

måske har din kamerat fået ny mail.. den siger at adressen ikke findes

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:10

Hvor står der det henne?

Jeg sender FRA ui@better..... osv

Der står da ikke noget om nogen adresser der ikke eksisterer, men af en eller anden grund står der jeg ikke er logget ind ????

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-03-05 11:11

Start med at sende en mail til dig selv - Kan du modtage den, er det ihvertfald ikke hos dig, problemet ligger

Vaxen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-03-05 11:12

sorry.. læste det lige som modtager..

kan du heller ikke sende til dig selv.. din egen email adresse..

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:12

JEG KAN IKKE SENDE MAILS

Jeg modtager fint

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-05 11:15

er det online eller er det et postprogram du har på com ??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-03-05 11:15

prøv at slette alle de mail du har til at ligge under udbakke. måske ligger der en som der blokerer for de andre du skal ha sendt

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:17

Jeg bruger Outlook og nej der ligger ikke noget i udbakken.

Jeg kan sende fra en af mine konti, men de to andre je ghar installeret kommer med fejlmeddelelse

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-05 11:18

Hej Better
Citat
Hvis du godt kan se hjemmesider (er online) men ikke kan hente eller sende e-mails, kan det skyldes at din konto i mailprogrammet ikke er sat korrekt op. Du kan finde en vejledning til opsætningen af dit mailprogram her.

Det kan også være at din mailbox er fyldt op. Så snart du har opnået 10 MB kan du ikke sende eller modtage flere e-mails, før din mailbox er tømt. Du får en fejlmeddelelse når din mailbox er fuld (Quota exceeded).

Kilde: http://www.dbnet.dk/default.aspx?id=878&faqid=22

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 11:21

NB: Hvis du bor på 'øen' og har CyberCity... så har de p.t. problemer - som de er i gang med at løse

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:22

Jeg har masser af plads, jeg kan modtage mails, men kan af en eller anden årsag ikke sende, min konto er korrekt sat op

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-05 11:22

Kik på dine konto indstillinger, de kan finde på at ændre sig, ved eks opdateringer.
Hvis du eks bruger mail fra et webhotel, tillader de fleste ikke at der sendes fra bla. outlook. osv.
Hvis det er sådan at det er det, du bruger og det har virket. er det fordi, at webhotellet har opdaget det.
og lukket din udgående post gennem outlook.
(De vil så gerne have dig til at bruge webmail)

Hvilken udbyder bruger du ?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:23

Jeg har Cybercity, men har ikke problemer med forbindelsen, mine konti er POP3 på egne domæner som ligger hos B-One, CC er KUN min forbindelse til nettet, og fejler som sagt intet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 11:24
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 11:26

Citat
Seneste Driftsstatus meddelelser

Fejl på central Nærum, Trørød, Frederikssund, Frederiksværk, Hundige, Rødovre og Værløse
Vi har i øjeblikket en fejl på central Nærum, Trørød, Frederikssund, Frederiksværk, Hundige, Rødovre og Værløse. Fejlen bevirker at kunder tilknyttet disse centraler vil kunne opleve nedsat forbindelse til internettet.

Ny status: kl. 16:00.

Vi beklager de gener fejlen medfører for vores kunder.

Sidst opdateret: 2005-03-20 15:34:46

http://www.cybercity.dk/privat/support/?driftid=1486&subject2=Fejl+p%E5+central+N%E6rum%2C+Tr%F8r%F8d%2C+Frederikssund%2C+Frederiksv%E6rk%2C+Hundige%2C+R%F8dovre+og+V%E6rl%F8se&lastupdate=2005-03-2016:08:17&opretdato=2005-03-2015:30:16&hej=b8599d96e8641748abbe0816c8acdf82

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:28

Der er ingen problemer med forbindelsen, jeg kan bare ikke få lov at sende mails, fejlen ligger i Outlook, men hvor?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 11:36

Nu er det jo sådan at din mail- og internet- server IKKE er den samme (selv hos CC), så det kan udemærket være problemet. Afvent til ny status kl. 16:00 med mindre du da har fået virus spyware eller andet godt fra havet. Hvis det har fungeret før... og sån' lige med et ikke fungere, ja så tror jeg alle muligheder, er dækket ind her på strengen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-05 11:40

Der må være smpt-serveren (udgående post) hos din udbyder det er galt med - og der kan sagtens være problemer med denne hos CC selvom du kan komme på nettet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 11:43

Jeg bruger ikke CC server, og jeg kan sagtens sende fra adre koti (på samme SMTP) blot ikke på min primære

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:09

Fandt selv løsningen, så den første der fortæller om det virkelig kan være rigtigt at U2 er gået oi opløsning (sagt i P3 klokken ca. 10:10 i dag) får pointene

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:20
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:25

Tvivler nu på de er gået i 'opløsning' men undskyld det forkerte link

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-05 13:25

Dette er en viden database, og dette har intet med uto eller tennis at gøre,
hvad var der galt. ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-03-05 13:27

Backtee, det er da først den 1. april i morgen???

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:28

Jeg havde fjernet et flueben i server til udgående Pinligt!

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:29

Toupie

Det er derfor det undrede mig da de sagde det, de fortalte at der netop var kommet en pressemeddelelse om deres opløsning, og en amsse andet, og jeg TROR det er en eller anden der har kvajet sig og set forkert på kalenderen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-03-05 13:30

Backtee, det håber jeg da virkelig du har ret i, det ville være en skam hvis det var rigtigt

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:33

Mens vi er ved det.. Er der nogen der kan klare denne her??

http://www.kandu.dk/dk/spg/63240

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:34

Intet nyt på MTV omkring den der *Aprilsnar' http://www.mtve.com/index.php?Page=2

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:44

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:59

Velbekomme... og takker for points
Jeg ku' i hvert tilfælde ikke finde noget bekræftigende omkring den påståede opløsning.
Fortsat god dag herfra...
Søren