/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Rosenørn
Fra : jojoe
Vist : 810 gange
25 point
Dato : 27-03-05 15:27

Hej på er alla

Jag har sökt information om min farmor som hette Sigrid Rosenørn Jensen född 1900-04-09
gift med Christian Jensen född 1901-01-31 båda var födda någonstans i närheten av Aalborg
(Hersom eller Gudum tror jag) tacksam för alla tips.

Nu är jag tillbaka med lite mer uppgifter om mina släktingar

Sigrid Rosenörn Jensen

Fader: Thorvald Laurits Nielsen född 1880-02-15 Vive Sogn

Moder: Josefin Jensine Vilhelmine Rosenörn född 1876-02-26 Visborg sogn

Morfar: Mejerilärling Rosenörn

Mormor: Mette Kirstine Jensen

ha en bra dag / John

John Rosenörn Jensen
Staketgatan 25 B
80323 Gävle Sverige
email:jojoe@wmdata.com

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 27-03-05 17:14

Hej
Jeg fandt disse i 1916
Aalborg, Hornum, Budolfi Landsogn, 1916, 16, Villa Jægerhuset:
Søren Rosenørn Havbro, Husfader, Gift, Forretsningsfører Jernforretning, 14/12 - 1852, M,
Anna Rosenørn Havbro, Husmoder, Gift, 14/2 - 1870, K

Håber det kan give dig et fingerpeg.
Ellers må du prøve at henvende dig på Det lokale arkiv / Bymuseum i Aalborg

Lis

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-05 13:33

Hej fätter John,
da jeg er en langt ude Rosenørn, via min mors Mogensen familie,
har jeg jo allerede haft et spørgsmål om denne, din familie her i kandu,
(kanske derfor du ikke får flere svar?).

Jeg husker vi endte i Glashuset i Aalborg,
nu er Lis kommet videre, måske herfra? til Jægerhuset.
Stadig Aalborg; så lyt til hendes råd...

I min Mogensen familie er det især min fætter Niels Henrik, der forsker i slægten,
han har været medlem af kandu, men har nu besvær med at få kontakt.

Så derfor:
Send et mail til ham på denne adresse: n.h.mogensen@stofanet.dk
og du får en kompetent slægts søge partner/slægtning,
hils ham Svend.

Kommentar
Fra : jojoe

Dato : 03-04-05 22:05

Tack för tipsen vi hörs vidare / John