/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
udskiftning af grafikkort
Fra : skaaning
Vist : 598 gange
40 point
Dato : 27-03-05 13:12

er det muligt at udskifte mit onboard grafikkort med at andet på et asrock k7s41 motherboard....
det jeg har er et ældre soltek ca 1 år

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-03-05 13:14

Du kan deaktivere dit onboard kort i BIOS og derefter installere driveren til det andet.
Så svaret er: Ja.

Kommentar
Fra : skaaning

Dato : 27-03-05 13:16

det er ikke sådan er du lige kan i hovedet hvordan???
det står på bundkortet at man ikke må sætte noget i der går over 3.3 volt hvordan finder jeg ud af hvad mit er?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-05 13:41

Du kan læse dig til det meste i manualen til bundkortet og har du den ikke kan du finde den her.
http://www.asrock.com/Drivers/Manual/K7S41GX_UM.pdf
Det er ikke sandsynligt at dit grafikkort er over 3.3 Volt, men jeg kender det jo ikke.

Godkendelse af svar
Fra : skaaning

Dato : 27-03-05 13:43

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-03-05 13:58

Hvis du kigger godt efter vil der være mulighed for at vælge hvilken sokkel der skal være primær til grafikkortet PCI/AGP og da jeg formoder, at dit grafikkort passer i den brune AGP sokkel skal du selvfølgelig vælge denne.