/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Spil poker med Gus Hansen
Fra : Klumme
Vist : 351 gange
1 point
Dato : 25-03-05 21:08

LOOOOL Hvor er det dog en fornøjelse at få lov til 2 * at give NUL stj. for dette crap, som geniet schnoor bare pladrer ud i tips i virkelig relevante emner LOOOL

Det er ufatteligt..... ajiii jeg gider ikke engang skrive hvad der er ufatteligt

Og spørgsmålet er: Blir det godt vejr i morgen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-05 21:19

Også nul her fra.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-05 21:33

Øøøøøvvv
Jeg fik ik' lov til at gi point til de åndssvage "tips"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 21:42

Citat
Vejrudsigt, der gælder til lørdag aften, udsendt kl. 20.20.

Diset eller tåget vejr, og i den sydvestlige del af landet kommer der regn af og til. Temp. i nat ned mellem 2 og 5 grader. I morgen kommer der fortsat regn af og til i den sydvestlige del af landet med temp. mellem 5 og 8 grader. I resten af landet er der mulighed for lidt sol og mellem 7 og 12 grader. Svag til frisk østlig vind.

Om du så mener om det er godt eller dårligt ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 21:44

Jeg ved jo heller ikke hvor du bor, så her kan du vælge landsdele

http://vejret.tv2.dk/danmark/

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 25-03-05 21:51

Også nul fra mig, total dårlig stil med 4 gange dårligt tip.

hmm vejret i morgen, bare solen kommer frem en lille smule. Det er ved at være lidt for syret med denne her eventyragtige tåge.

:)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-03-05 22:04

Tips som disse, burde man komplet ignorerer, dvs. helt undlade at bedømme dem.
De ryger alligevel ud af listen på et tidspunkt.

PS! Måske skulle man skrive dette som et tip.

ellebye

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 22:59

Synes blot lige, at schnoor skulle se hvad jeg / vi / nogen mente om hans crap.

Vejret, det var fordi der skulle være et sp, så jeg ikke unødigt fik hidset Kandukontrollen Gyyyyyys unødigt op hihihihi. Og nu ser jeg lige i morgen om det ans skriver holder stik, ellers er der jo ingen der kan få point, og så vil sp. stå åbent i al evighed - Sorry Gyyyyyys LOOOL

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-03-05 23:40

Sol, regn, sne med temperaturer ml. - 10 og + 30 grader.

Så kan du selv vælge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:42

Dejligt Ellebye - Kan godt lide rummelige prognoser. LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 01:43

Og jeg kan godt lide mennesker med en rummelig int(i)lligens

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-03-05 06:56

Kl. 6.40---vejret i nordjylland
Stille
Klart
Sol
+1,4 gr.
Denne vejrmelding passer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:14

[hør]ellebye ??? Dét var godt nok længe siden ...du gamle brødrister

Hai </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:21

Klumme -> Hvis det er det samme tip du har fået lov at bedømme 2 gange ? Tjaeh... så må jeg skuffe dig. Det er en 'kendt' fejl og man får ikke gang point for at bedømme 2. gangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:23

Solen skinner fra en skyfri himmel på Ama'r og jeg er klar til endnu en dag, at øse af min monstrøse videnbase

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:25

Godt jeg fandt dette 'spørgsmål' *LOL*

...så får I da lidt emiler på morgenkvisten

</VÅGNOP>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-05 09:27

Trist jeg ikke nåede at give 0*. Det er ellers med stor fornøjelse at nulle den slags lal.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 10:08

Som altid når det er et godt tip, giver jeg da alle *****
Vejret her i Smørum er solskin - masser af solskin.
Og der er en rødhåret tøs som er ved at spise os ud af huset.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-05 11:10

Øv, øv og atter øv, her i Havdrup er der kun tåge og atter tåge.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 11:46

Jeg plejer at have mere held i spillet poker, end på travbanen.
Det er nemlig skide svært at få en hest op i ærmet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 11:53

Ja - men hvis det er strippoker....................kan det måske blive lidt svært.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 11:56

Hold da op...din nød Emesen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 11:59

Det er altså ikke svært, at komme hjem fra travbanen med en mindre formue.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:00

Du skal blot have en stor med derud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 12:00

Så nu er den lille rødhårede tøs gået igen, så der kan komme andre ind i fuglehuset og få lidt at spise.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:01

Er det ikke deeet Klumme?! Øhh, hvor stor er din formue?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:02

Det er jo ligemeget.... den er garanteret bklevet til en mindre efter en tur på travbanen LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:03

Den rødhårede..lol Du har en underlig humor Emesen, men lun det er du

Øv Klumme, jeg havde ellers lige tænkt mig, at besøge dig i Værløse*G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:05

Ahhh hvis det er på grund af "formuen", så skal du såmænd ikke ulejlige dig, men ellers er du da velkommen - En kop kaffe og en pose røde viungummibamser kan der altid blive til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:07

For satan... forstod du ikke vitsen Hvis du vil have en mindre formue med hjem fra travbanen, så tag en STOR med derud......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:08

Accepterer de betaling i røde vingummibamser på byens beværtning(er) ?!
Jeg kan godt lide kaffe, men skal jeg være sammen med dig Klumme, så er jeg sikker på det kræver mindst to til tre fadøl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 12:08

Det er jo først senere i dag om det vil vise sig om vejrudsigten bliver som forudsagt.

Brug ventetiden her http://www.kandu.dk/dk/spg/63457

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:09

Øhh, jo jeg fattede godt vitsen! Hvad får dig til at tro, at jeg ikke gjorde?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:09

Ja den fordelingsnøgle lyder rigtig. Er faktisk villíg til at dispensere fra kaffen Det er jo kanonvejr... vi kan slå et slag hen over Knolden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:10

Ans, du ødelægger mit gode humør....altså! *fnis*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:10

Ihhhhh du tar pis på mig Piwww.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 12:11

Jeg ser lige, at der var et om for meget.

måske også komma og stavefejl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:12

Knolden?! er det dig?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:13

Altså Ans.... nu skal jeg ha kvalmespanden frem igen Utroligt at det monster ikke blir klogere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:13

Knolden....mig LOOOL Nej. Lokaludtryk for Dyrehavsbakken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:14

*GGGG* jeg er ellers i et helt forrygende humør idag
Ærgeligt, jeg ikke kan spadsere en tur hen over Klumme..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 12:15

Hvis du er hurtig Creamygirl kan du flyve lige til døren i Værløse.
Og kigger du ud til højre så står jeg og vinker når du lander.
Jeg står altid og vinker, for en gang i mellem lander vores Dronning der.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:17

hehe, jeg er også en slags dronning. 'OSTEKAGEDRONNING' *G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 12:17

creamy mit humør er heller ikke i top.

Min ældste søn ringede kl 4.45 og fortalte at en af hans venner var blevet træt af livet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:19

Øv for pokker! Det er jeg ked af at høre Ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 12:22

emesen -> Så er det derfor vor Dronning altid vinker. Hun tror du står der et sted

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 12:23
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:24

Ans. Øvs.......Har ikke rigtig ord til sån noget.......

Kan du få en lille smiler frem, så kig http://www.kandu.dk/dk/spg/63457

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 12:29

Klumme, du inviterer til at AJ indsender endnu en klage over dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:51

Tjaeee. Hvis Kandu skulle vælge at tage ham seriøst, så er det bare det.

Han et krafteddeme det mest kvalme uhyre jeg har oplevet

Ajiii - Nu tar jeg på Knolden og får lidt frisk luft. Det er endnu mere tiltrængt nu LOOL

Kan I ha en rar dag......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 12:59

Gør du det Klumme.

Her skinner solen udenfor.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 13:02

Ja Ans. Vejret er helt vidunderligt (til en fadbamse eller 2) Jeg kan vinde en bamse til jer. LOOL

Knolden Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 13:07

Så vind venligst en hunbamse til mig. Min hanbamse er ensom (tror jeg) *G*

God tur Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:13

Hej igen. Dejligt med en spadsuretæer på Knolden

Ingen bamse denne gang, men jeg køber sgu da bare een næste gang. Det er på sigt billigere end at spille sig til den hehe.

Så lige at det lykkedes den Vamle Klamme Arne at fravriste hundetråden de 100 point, efter at have kravlet rundt på sine knæ og savlet, mens han i sin pointrus med fråde om munden hvislede: "så luk dog sp." - efter han lige havde bekræftet, at det ikke nødvendigvis SKAL lukkes. For satan hvor er han frastødende. - Ufatteligt at sån' noget render løst omkring. (men det gør det måske heller ikke LOOOL)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:22

Hai igen

Jeg har nydt solen og en stille FF i parken med Bumserne (..jeg påstod jeg var flad så de betalte, hvis jeg hentede )

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:27

Det er da en ok arbejdsfordeling - Du kan vel nærmest fradrage kørselslen på selvangivelsen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:29

Hmmm syns der er knold i bogstaverne.... - satans tustatar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:30

Lidt motion ska' man jo ha'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:33

[hør]..forøvrigt : At jeg påstulerer noget ? ..betyder ikke nødvendigvis, at jeg ikke har ret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:33

Ja, og kan man forestille sig en ædlere sport end at hente FF'ere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:37

Nu er det nok. Jeg troede du lavede sjov og stavede dette ord forkert, men du blir fandme ved,

Vi vil ikke ha' AJ til at korrigere dig, så lær det nu.... Det staves POSTULERER LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:37
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:39

Jow jow ...men jeg er meget påståelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:40

....ligefrem en påstulens ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 26-03-05 17:44

Man bliver så klog af alkohol!

Det er helt vildt. Når jeg får for meget at drikke, så VED jeg bare, hvordan jeg selv og andre mennesker burde leve. Og det ville da være nærigt, hvis jeg beholdt dette klarsyn for mig selv, ik?!
Jeg er jo ikke egoist. For eksempel har jeg engang stemt på SF. Ja, sådan er jeg! Og jeg var ikke en gang fuld!

Så når man er småberuset, er det om at finde nogen at snakke med i en fart! Det er som regel ikke noget problem, for heldigvis gør alkohol også én ekstremt velformuleret.
"Hvassssså" er f.eks en rigtig god start på en dyb samtale. Også selv om man ikke kender dem, man siger "Hvasssså" til.

Det, der bare undrer mig er, hvor forskelligt alkohol virker på folk! Hvor jeg bliver festlig, elegant og velformuleret, bliver mange andre bedrevidende og utroligt irriterende at høre på, når de får noget at drikke. Mærkeligt, ik?!

Ædruelighed virker også forskelligt fra person til person - mange af de ædru mennesker jeg møder, når jeg er fuld, virker utroligt kedsommelige. Nogle bliver ligefrem irritable, når man giver dem gode råd! Helt ærligt! Det er jo ikke fjollede tip, jeg deler ud af. Ikke sådan noget som: Man skal huske at vaske hænder, for ellers glemmer man det. Næ, det er gode, gedigne råd som: Carpe Diem (grib dagen) - også selv om Vorherre kaster skævt, og du har dårlige erfaringer fra rundbold.
Sådan et lille råd kan tage meget lang tid at fortælle folk, det enkle er tit det sværeste - også fordi en festlig bonus, man opnår ved indtagelse af alkohol, er visheden om, at "gentagelse betyder alt". Nu kan man jo kun sige Carpe Diem på en 37-38 forskellige måder, og tricket er så at finde nogle nye mennesker at tale med. "Hvasssså" og så er jeg uselvisk i gang igen *G*

"Af børn og fulde folk skal man høre sandheden", sagde nogen en gang. Det er klogt sagt! Og jo mere man drikker, jo klogere virker det!
Det er nok også derfor, det er blevet gentaget så mange gange..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 17:45

Kilde " Søndagsavisen 27. marts 2005" skrevet af Mette Lisby..

Jeg simpelthen bare elsker denne kvindes humor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:49

Man må sige, at hun lægger en vis indsigt for dagen Hun er go!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 17:53

Måske skal jeg lægge det ud som et tip i kategorien filosofi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:57

Jeg blive nu ikke specielt velformuleret, når jeg er stiv

...højrøstet, meget snakkende og uden indhold ...javel, men der er såmen ingen af de som kender mig, der bemærker forskellen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 17:58

JAAAAAAAAAAAAAAA - Det kan du roligt gøre - Jeg gir 8 stjerner LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 18:02

Citat
Det, der bare undrer mig er, hvor forskelligt alkohol virker på folk! Hvor jeg bliver festlig, elegant og velformuleret, bliver mange andre bedrevidende og utroligt irriterende at høre på, når de får noget at drikke. Mærkeligt, ik?!

er hun bruger på kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 18:02

Det er lagt ud. Desværre tror jeg, at én eller anden, uden humor, eller én der ikke kan lide mig (Gud bedre det*G*) lige har givet den nul*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 18:04

Muuuuuligvis Ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 18:05

Ajii jeg har åbnet det 20 gange nu, men blir ved LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 18:06

Monstro der forekommer dobbeltprofiler her på kandu?!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-03-05 18:16

Man blir sgu glemsom når man drikker - Her én der har glemt begge sine ben og en arm. Jeg plejer ellers at sige, at sprutten har reddet mange unge fra idrætten, men det her er da helt tosset LOOL

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=351514/

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-03-05 18:19

Dobbeltprofiler.... Det tror jeg ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 18:29

Jeg får altså ikke lov til at give dig stjerner Creamygirl, så du får dem her *****

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 18:32

LOOOL - Så fik jeg lov alligevel.. 5 stks.........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 18:59

http://www.kandu.dk/dk/tip/10949

Mit humør er ikke det bedste i dag, men der sker jo noget på kandu, der kan få en til at trække på smilebåndet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:06

Det forstår jeg godt Ans.

Ville netop henvise dig til dette tip for at servere en lille griner LOOL - Det er bare for meget. Fatter ikke, at dioten ikke på nogen måde kan fornemme at han er komplet til grin. Han er astronomiske enheder i afstand for pædagogisk påvirkning. Der eksisterer kun et solsystem i hans liv, med sig selv som centrum.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:07

Øhhh liv. Sorry. Det var en overdrivelse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 19:13

hehe!
Om ikke andet, så blev det da bekendt, hvem af to,
der gav mit udmærkede tip nul *

Mon ikke den anden bedømmer hedder http://www.kandu.dk/dk/spg/46262

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 19:17

Gu ved hvad dette tip indeholder, som jeg ikke kan se ?!
http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:20

Hold kæft en morsom tråd. Allerede der viser den sit fæle og modbydelige fjæs.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:21

Et røntgen billede af hans hovede LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 19:28

Ja, det er en lidt 'ulden' tråd *G*
Én to dage gammel kandubruger, der godt kunne finde ud af at blive superbruger og lave tip, men påstår han ikke kan finde ud af at åbne en tråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 19:30

Klumme -> ..som sagt; jeg ér en sportsmand

</http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/mololympic.jpg>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:40

Jamen det er du da Molo LOOL - Har du overvejet piberygning og pælesidning? Det er passende sportsgrene for en mand af din karakter.

Creamygirl - Jeg har ikke ord for den der AJ mere. Det er noget af det mest gyselige, syge jeg har oplevet i mit liv, og jeg syntes ellers at jeg har set en del.

Nå lidt fast føde gør vel ingen skade.. CU all

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:10

Hold kæft, jeg er langsom *G*
Først nu fangede jeg den med et røntgen billede

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 20:19

Pyt Creamy - du kan så meget andet... LOOL

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 09:31

Tak for svaret creamygirl.