/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
brug for hjQlpe hurtig muligt plz
Fra : needhelp
Vist : 539 gange
10 point
Dato : 25-03-05 16:29

hvordan kan man betale en BQde vis man er i udlandet og man skal betale den idanmark og det er sidste dag imorgen.

svare hurtig muligt plz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:30

slet dit andet spørgsmål så du sparer de point til en anden gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:31

du kan vel overføre penge gennem banken hvor du er - så er datoen rigtig og bindende

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 25-03-05 16:32

hvordan kan jeg gQre det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:36

hvad spørger du om - hvordan du sletter de andre spørgsmål eller hvordan du overfører penge

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 25-03-05 16:39

hvordan jeg overfører penge det er det jeg spørge om

Accepteret svar
Fra : Busken

Modtaget 20 point
Dato : 25-03-05 16:39

Umuligt - i morgen er en lørdag. Told og skat udsætter altid betalingen til nærmeste "bankdag" - altså tirsdag.

Hvilken type bøde er det, og hvilke betalingsmuligheder har du? Netbank, check?

Hvad er du bange for? Renten, yderligere bøder/gebyrer eller udpantning.

Hvis du godt kan acceptere renten, vil jeg anbefale dig at kontakte T&S på tirsdag og lave en aftale med dem. Hvis du ikke har opbrugt din "good-will", kan du højst sandsynlig slippe for yderligere bøde/gebyr ved selv at kontakte dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:39

slette spørgsmål (kan kun lade sig gøre når ingen har besvaret) :
åbn dit spørgsmål i din historik - se forneden - vælg slet

regner med at du ved hvordan man overfører penge fra bank til bank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:41

ok gjorde du jo så ikke - men hvor svært kan det være - er du i udlandet går du ind og beder dem straksoverføre beløbet til den konto du skal betale til.
Det kan sagtens lade sig gøre - det er datoen du indbetaler der er gældende !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:42

alternativt - ring til moar og få hjælp

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 25-03-05 16:42

okay jeg er 15 år jeg har fået en bøde i en ht bus jeg skal betale den hurtig hvad skal jeg gQre og jeg er i udlandet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:44

åhhh er det ikke værre så kontakt en eller anden herhjemme der kan ringe og forklare tingene

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 25-03-05 16:44

okay jeg skal ringe til dem og sige at jeg skal betale den hvorfor jeg deres nummer fra

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 16:45

Så kom hjem og betal den - eller ring til en ven og få ham til at betale.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:46

hold da helt op - tast +45 og 80808018 til nr. oplysningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:48

spørgsmål i told og skat - om en HT bøde - du milde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 16:48

Er det dyrt at surfe på nettet fra "udlandet"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:49

emesen - mon ikke netcaféer tager timebetaling der som her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:51

til jer andre - de har ikke æ ø og å i udlandet - så jeg tror needhelp kan trylle

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 17:20

Hvis man af og til ryger vandpibe - så kan man også trylle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:21

har du prøvet emesen ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 17:28

Næe jeg kiggede bare på de dansende skønheder - vandpibe er ikke lige mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:50

wouw - har du været til mavedans emesen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-03-05 19:23

Kunne det være der er en eller anden, der gerne vil holde jer beskæftiget ?
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 19:28

Ja det tror jeg også Søren..........og det er ikke så længe siden, at jeg var ude i
ibasa-land.
Det var i "smag og behag" vi osede lidt rundt.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-03-05 19:34

Hej emesen og go´ påske. Rigtig dejlig forretning. Jeg bor ca. 800 meyer mod vest.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:04

Tak i lige måde - ja det er en dejlig forretning at ose rundt i.
Vi oser nemlig altid i flere måneder inde vi køber.

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 25-03-05 20:15

this is ho we do lalala

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:19

Ja ja det var da meget sjovt - og så fik jeg lige hilst på ibasa.