/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Gratis TDC ADSL opgradering til 4 Mbit..~
Fra : Rikki4
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 24-03-05 15:27

Hjælp

Jeg kan ikke finde det link hvor jeg skal læse
er der nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-03-05 15:34
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 15:36
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:40

øhh tilbuddet galdt vist også kun til og med april - altså til den 1.maj - så går det tilbage til normal - eller betal hvad det koster

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 15:50

Se her

http://www.hephey.dk/gratis/260/

Citat
Få 4 dobbelt bredbånd og en gratis spilpakke med i købet

Kampagnetilbudet er afsluttet - Desværre.
- Tak fordi du støtter os!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:51

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 24-03-05 16:54

Hej

Nu var det prisen for at prøve 4mb jeg var ude efter, da en anden her på kandu
skrev at det koster kassen
Rikki

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 17:17

Tilsyneladen var det et tilbud, som du ikke kan prøve længere.

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_priser

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-03-05 17:21

Jeg kører med det p.t. og tilbuddet gælder ikke mere.Man skulle opgradere til 1 mbit og fik derved lov til at prøve 4 mbit. eller så hurtigt linien kan trække der op til. Jeg havde opgraderet inden tilbuddet kom, men kort efter stod der på deres website, at dem der havde opgraderet også kunne prøve gratis og det gjorde jeg så, men som nævnt så er kampagnen slut.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-03-05 17:37

Her:
http://www.dbnet.dk/475.aspx

10Mb rigtigt bredbånd, for mindre end jeg betaler for 2Mb

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 17:53

Keldd> Hvis du bor et sted hvor det kan leveres, så er rigtigt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 24-03-05 20:51

Hej miritdk

øhh tilbuddet galdt vist også kun til og med april - altså til den 1.maj - så går det tilbage til normal - eller betal hvad det koster
det er det jeg gerne vil vide hvad koster det ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-03-05 21:08
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 21:09

Du kan ikke købe 4 Mbit....så vidt jeg kan se.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 21:11

BjarneD> Ligegyldigt hvor mange gange vi sender priserne, kommer det ikke op på 4 Mbit i hastighed.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-05 23:41

Hvorfor må jeg ikke tæppebombe med links?

Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 25-03-05 11:56

Tak for svaret BjarneD.
Ikke lige det svar jeg søgte
men det jeg kunne le mest af

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-03-05 12:12

Så gjorde det da gavn og jeg vil foreslå dig at ringe til TDC for at høre prisen på 4 mbit, men ifølge det link jeg orindelig ville have lagt så handler det hele måske om en klage fra Tele2 der påstår, at TDC bremser bredbåndsudviklingen og TDC har måske med sit tilbud villet påvise hvor høj hastigheden reelt kan være med eksisterende udstyr. Man kan faktisk ikke engang måle mere end 2 mbit med deres hastighedstest.
Min "låne" hastighed svinger fra 100 til 250 8(mest ca. 235) mbyte i download så man skal have bedre forbindelse end min for at betale en pris der uden tvivl vil ligge 175 kr højere end prisen på 2 mbit.

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 28-03-05 13:50

Hej BjarneD

Tror du da ikke at der er rigtigt at TDC bremser bredbåndsudviklingen
De sidder jo på det meste kabel så vidt jeg ved, og kan nærmest gøre som det passer dem
(men jeg kunne da godt tænke mig at beholde de 4mb med den pris jeg betaler i (kvat 1800 ca)
hvilket jo også er en god sum penge MEN mest af alt,
kunne jeg tænke mig en bedre servis når man ringer til deres såkaldte hotline (men det er jo en anden sag)
Rikki

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 28-03-05 13:51

Hej BjarneD

Tror du da ikke at der er rigtigt at TDC bremser bredbåndsudviklingen
De sidder jo på det meste kabel så vidt jeg ved, og kan nærmest gøre som det passer dem
(men jeg kunne da godt tænke mig at beholde de 4mb med den pris jeg betaler i (kvat 1800 ca)
hvilket jo også er en god sum penge MEN mest af alt,
kunne jeg tænke mig en bedre servis når man ringer til deres såkaldte hotline (men det er jo en anden sag)
Rikki