/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
God, billig webshop
Fra : SandraFalk
Vist : 535 gange
70 point
Dato : 23-03-05 16:47

Jeg søger et sted, hvor man kan leje en god, billig og nem at lave webshop.

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 80 point
Dato : 23-03-05 17:19
Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 23-03-05 17:31
Kommentar
Fra : martinus8

Dato : 23-03-05 19:38

www.qxl.dk har mange gode og billige shoppe til salg.
Se under software f.eks.

Jeg købte selv en shop der hedder "Shoppen" til 199 kr.
Den har jeg selv lavet om. Det var ret nemt, og så slipper man for at leje den. Du ejer den uden udgifter, så hvis du ikke lige har gang i salget er der ingen udgifter forbundet med at have den udover et webhotel.

Husk dog altid at købe et webhotel der understøtter ASP, og PHP osv.

Jeg anbefaler www.b-one.net

Se evt. den shop jeg købte her:

http://www.shoppen-wegotit.dk

Og se hvad jeg har lavet ved den her: www.online-shoppen.dk

Den er dog ikke færdig endnu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-05 20:14

..og meget meget meget mere : http://www.filetransit.com/category.php?id=176

HUSK : Du må kontakte PBS, stille sikkerhed, ...og meget meget meget mere : http://www.pbs.dk/

...hvis man skal kunne betale med kort

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 24-03-05 09:34

Men den der man kan købe, er det meget besværligt? Jeg kender ikke til alt muligt programmering osv.
Og har man ikke kortbetaling, kan man så ikke bare have pr. efterkrav?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-05 09:58

SandraFalk -> Lej en programmør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : martinus8

Dato : 24-03-05 10:05

Man skal slet ikke være programmør for at lave om på shoppen som jeg købte.
jeg lavede det om med simpel notepad, men man kan også gøre det med Frontpage, eller bare lade den være som den er.

Og man kan betale med efterkrav via chek, ewire eller bankoverførsel.

Man skal sælge ret meget før det økonomisk kan betale sig at have dankort muligheder på siden.

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 24-03-05 12:52

Tak for svaret CarstenGP.