/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
link
Fra : vandrefalk
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 23-03-05 12:24

Jeg har et foto af et ansigt. og øjet skal være et link. Hvordan laves det?

Kommentar
Fra : skagensnero

Dato : 23-03-05 12:29

hej

Prøv at se på nettet under frontpage, der mener jeg der er en vejldning med små fif og tips

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-05 12:42

Når du maker (klikker) på billedet kommer der en masse iconer frem nede i bunden af skærmen, der vælger du så enten rektangulært- cirkulært- eller polygonalt hotspot og tegner det hvor du vil have dit link.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : vandrefalk

Dato : 23-03-05 13:04

DBL
det kører, tak skal du have
de 100 point er dine

Godkendelse af svar
Fra : vandrefalk

Dato : 23-03-05 13:05

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 23-03-05 15:41

Det er nu ikke for point, at jeg hjælper. Men tak skal du have.