/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adganskode til mail
Fra : Backtee
Vist : 311 gange
240 point
Dato : 23-03-05 07:04

Min Outlook har mistet evnen til at huske adgangskoder.

Det betyder at hver gang jeg åbner Outlook skal jeg indtaste adgangskode og det er top irriterende da jeg har en del konti at holde styr på.

Hvad kan der være gået galt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-05 09:20

>>en del konti << hotmail er begyndt at blive lidt sart. (de vil gerne se penge)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 09:56

et eller andet sted under funktioner og indstillinger - egenskaber - skal der være et flueben i husk adgangskode

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-03-05 10:08

I min Outlook 2003 findes den under funktioner>indstillinger>konfiguration af e-mail>e-mail-konti
Når man kommer ind til sin konto vælges rediger>felere indstillinger>sikkerhed
så kan jeg sætte flueben i "Spørg altid efter brugernavn og adgangskode" - men nu ved jeg jo ikke hvilken Outlook du har

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 23-03-05 10:13

Outlook 2002

Der er ikke tale om Hotmail eller andet det er mine egne POP3 konti

Og alle flueben er sat som de skal ;-(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 10:30

skulle ikke gøre det store - prøv at kigge på din udbyders side om hjælp til opsætning af outlook

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 23-03-05 11:29

Hvis det er TDC skal man indkode være gang, du kan indstill OE til at huske din adresse men ikke adgangskode du skal også indtaste adgagskode hvis du skal send en mail!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 11:33

hmmm nu begynder det at lyde mystisk

Coliniii - det var vist ikke lige det der blev spurgt om (outlook 2002)

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 23-03-05 11:35

Sorry........ C

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 23-03-05 15:37

Det hele har virket indtil for et par dage siden, pludselig begyndte den bar eat bede om kode

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-03-05 21:45

Så kan du lære det Coliniii !
Jeg bruger TDC og den husker da udemærket både mailadressen og password, så det er da noget værre vås du kommer med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 11:04

backtee - har du forsøgt med systemgendannelse til før du havde problemet - det kan jo være

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 24-03-05 11:38

SEVERINO
I OE og Webmail kan man IKKE huske password kun kundenummer!!

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-03-05 13:41

Jeg har desværre deaktiveret systemgendannelse på min computer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:18

Backtee - det var vist lige ærgeligt

Coliniiii for hulen kan du læse >> outlook ???? - det har intet med oe eller for den sags skyld webmail at gøre - det sidste forudsat at Backtee ikke har knyttet outlook til webmailen - hvad vi jo ikke lige ved.

Er din outlook tilknyttet webmail på posten Backtee ???????????

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-03-05 18:44

Jeg har installeret mine pop3 konti i min Outlook, jeg har ingen webmail konti

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 18:47

hmmmm - er du sikker på der er flueben - krydser osv hvor de skal være - du kunne jo evt sammenligne med en eller anden der bruger outlook !

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:37
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 13:39

CLAN...

Det er jo et link til Dandomain?

Der er jeg ikke kunde, så de kan næppe hjælpe mig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 13:42
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-05 09:29

http://wwi.dk/site/462.htm
du skal fjerne marøren for logon med sikret adgang

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 240 point
Dato : 29-04-05 09:27

tja! Det eneste jeg kan finde om problemet er dette her
http://support.microsoft.com/?kbid=264672

Kommentar
Fra : liselottefinn

Dato : 29-04-05 14:50

jeg har problemer med opsætningen af microsoft outlook. Jeg har fået at vide at jeg skal ind under funktioner og dernæst "e-mail-konti" , men det har jeg ikke noget der hedder. Og det er nemlig sådan at jeg hver gang jeg åbner outlook skal angive postkontor og adgangskode - og det forstår jeg ikke??

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 29-04-05 19:17

Tak for svaret tedd.

Lige i skabet