/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre filtype ved usb installetion på wi~
Fra : UAV
Vist : 391 gange
420 point
Dato : 22-03-05 00:19

Hejsa

Når jeg tilslutter en USB enhed til min pc og vil vise pcén driveren er filtypen(den nederste) fastlåst på INI fil, dette ønsker jeg at ændre til "alle filer" eller noget andet... kan man det ?

MVH Søren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-05 03:46

Øh vil vise PC'en driveren? Kan du ikke lige forklare lidt nærmere hvad du mener? instalere driveren?

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 22-03-05 10:26

Mener at når jeg tilslutter en tilfældig USB enhed til Pcén og skal installere den.. ved at vise computeren hvor driveren er, kan jeg ikke ændre filtypen, kun filnavnet... på min pc med win XP kan jeg godt ændre filtypen, men ikke på den med win2000. håber det var svar nok til at du kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-05 22:58

Fordi windows bruger en inf fil til at identificere hardwaren! Hvertilfald hvis du bruger opdater driver funktionen!

Ellers så kunne man jo bare installere en hvilken som helst fil som driver!

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 22-03-05 23:07

Det er det jeg gerne vil hen til, jeg skal installere noget hardware og filen der er driveren er ikke en ini fil.

Det er fordi jeg skal låse nogle mobiltelefoner op med noget nyt udstyr jeg har købt mig og det virkede fint med win XP, men det gav problemer med softwaren i telefonen efter oplåsningen således at denne ikke kunne bruges efterfølgende. Jeg kontaktede producenten af udstyret og fik at vide at det kun kunne virke med win 2000, efter installetion af Win 2000 kan jeg ikke få win til at finde de filer jeg skal bruge til at installere telefonen på computeren <-- dette skal nemlig gøres 4 gange inden man kan låse den op, kan man på nogen måde snyde pcén ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 420 point
Dato : 22-03-05 23:11

Har programmet ikke en setup eller install fil?

Godkendelse af svar
Fra : UAV

Dato : 14-06-05 18:23

Tak for svaret tedd.