/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Isass.exe eller lsass.exe fejl
Fra : JanneP
Vist : 1243 gange
100 point
Dato : 21-03-05 17:27

"Der er ikke systemressourcer nok til at fuldføre API'en"

A... hva er det fornoget????

Den kommer op lige før logonvindue i XP.

Løsningsforslag??

JanneP

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-05 17:31

http://www.spywarefri.dk og ind i deres forum, hvis ingen her kan hjælpe.

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 21-03-05 17:36

Hej CLAN

Jeg skal nok installere både viruskiller og spywarefjerne, hvis jeg bare kan komme forbi den lede box...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-05 17:37
Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 21-03-05 19:47

kan du starte op ved at trykke f8 sådan den køre i fejlsikker tilstand??

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 21-03-05 20:35

cbsjanten>> nej
jeg prøver dette http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair som jeg fandt via CLAN s svar fra 17.31 - foreløbigt det bedste bud på et svar.

Det vil vise sig om det virker, men jeg når det ikke i dag.

JanneP

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-05 21:25
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-05 21:30

NB: En løsning fra Spywarefri
Citat
Det er nok en sasservirus han har fået på "halsen"

Bed ham gå i start -> kør og skriv shutdown -a
Så skulle han få fred til at hente opdateringer til sit med garanti uopdaterede Windows. Det gør han i Start -> programmer -> Windows update.

Han kan også hente Stinger som skulle tage de fleste sasservira:
http://vil.nai.com/vil/stinger/

Hvis ikke det hjælper med Stinger, kan dette lille tool måske ordne paragrafferne:
http://www.fotn.dk/default.asp?id=40&mnu=40&ACT=5&content=192

Hvis det stadig kniber, så må vedkommende selv oprette sig som bruger, og så skal vi nok tage god hånd om problemet.

Direkte tyv-stjålet
Søren

Godkendelse af svar
Fra : JanneP

Dato : 02-04-05 13:35

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-05 18:23

Velbekomme - håber du fik løst alle problemerne
Takker for points
Søren

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 03-04-05 19:13

Jeg fik i hvert fald noget at arbejde med. Nu skal eg bare have manden til at flytte nogen af hans programmer fra styringsdrev til et andet drev, så der bliver noget mere plads.