/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Ang. "opdrætter" I Viborg området.
Fra : Lars_Becker
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 21-03-05 00:13

Hejsa. Dette er min første post herinde. Jeg er Malawi fanatiker, men søger efter andre opdrætter til evt fiskebytte eller køb. Har lige udvidet stuen med 2 x 1000 liters akvarier. Der skal flere Malawi fisk ind i huset, men leder efter nogle bestemte...
Hvis i kender til nogen gode Malawi elskere i Viborg egnen vil jeg meget gerne have besked hvis det vel og mærke er personer som er interesseret i det samme.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-03-05 08:25

Hejsa!
Har selv før i tiden kørt med Malawier,men måtte hente de fleste i "Køvenhavn".
Chancen for at få nogle forbindelser i dit område, her gennem kandu, er nok ikke særlig stor, men jeg har fundet dette link til dig, så kan du jo selv kigge det igennem:
Held og lykke
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Lars_Becker

Dato : 21-03-05 08:43

Hvor siger du lige det link er? hæhæ

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 200 point
Dato : 21-03-05 20:11
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-04-05 20:42

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Lars_Becker

Dato : 28-04-05 17:24

Tak for svaret dabj. Undskyld jeg var lidt langsom :)