/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jelq og er faringer = metode til større ~
Fra : Bob10
Vist : 6423 gange
41 point
Dato : 15-03-05 12:22

De der ikke ved hvad "Jelq" er og hvad det går ud på - slå det lige selv op på google.
Efter nogle måneder har jeg benyttet det gamle råd med Jelq og mit resultat er en kraftigere penis. Især tykkelsen er øget men også længden og kan egentlig ikke se andet end at hvis jeg bliver ved me Jelq øger jeg fortsat penis totale størrelse. Samtidig øges styrken - dvs. nu pejer den på øverste hylde i køleskabet igen - på trods af den øgede vægt.

Er der andre der har erfaringer med Jelq vil jeg godt høre det. Metoden bør efter min mening anbefales til de der vil ha' mer - min var stor nok, men jeg syns det er lidt frækt at få den større og må indrømme at det nu er en bøhmand der gør indtryk på pigerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 12:37

Sludder og vrøvl. Penis har den størrelse man bliver udstyret med fra naturens side. Eneste mulighed for at få forøget sit penismål er plast kirurgi, og dette vil jeg bestemt ikke anbefale nogen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-05 13:05

Det kan være, at den ender med at blive større end din hjerne - Meeen det siger jo ikke nødvendigvis noget om, at den er stor LOOOL

Penis fjols

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 13:23

Der er åbenbart ingen grænser for, hvad mænd udsætter "lillemand" for, for at stive selvtilliden af og mindske mindreværkskomplekserne.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 13:29
Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 15-03-05 13:30

Til de der har svaret frem til nu vil jeg blot spørge. Hvilken erfaring har i selv gjort jer med Jelq? Hvor længe har i arbejdet med det? eller har i overhovedet arbejdet med Jelq?

Svar på mit spørgsmål med erfaring med Jelq forudsætter naturligvis at de der svarer har forsøgt sig med Jelq - på samme måde som jeg selv har gjort det.

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 15-03-05 13:37

jeg vil lige pointere at jeg ikke har benyttet "værktøjer!" som linket ovenfor referer til. Jeg har alene brugt mine hænder som det bliver anvist flere steder på nettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 13:39

Bob10 -> Jeg har onaneret i knap 40 år, men jeg ser nu ingen særlig forandring og tvivler stærkt på Jelq vil ændre dette faktum

Hvis du havde sagt man får større muskler af at vægttræne ville jeg sige; det lød sandsynligt, men at 'nulre' forplantningsorganet har jeg ved Gud aldrig set videnskabelig dokumentation for, skulle have nogen som helst indflydelse på proportionerne. Heller ikke selvom øvelserne er funderet i flere hundrede års Arabisk 'ønsketænkning'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 15-03-05 13:45

Til MOLOKYLE kan jeg kun sige.
1. du svarer på mit spørgsmål, om du har arbejdet med Jelq, ved at sige du har onaneret - hvilket INTET har med Jelq at gøre tværtimod!
2. så taler du om muskler der bliver trænet op. Jelq har intet med muskler at gøre, der er ingen muskler i penis!

Hvis du skulle finde på at sende flere svar, gider du så ikke sætte dig ind i hvad Jelq er og efterfølgende udføre øvelserne så du kan bidrage med den erfring jeg efterlyser - tak.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-05 13:48

I F Y R R E Å R ..... Hold da kæft du må være træt i armen LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 13:57

Jeg prøver blot at redde dig ud af din vildfarelse Bob10 og få dig til at bruge den indvendige side af hovedet (..det øverste) i stedet for at spilde din tid med at bearbejde det nederste.

Du er i kløerne på nogle smarte reklamedrenge, der udnytter mange mænds drøm om uendelig virilitet og sexuel succes.
(..som om, den sad dernede.)

Jeg er udmærket og tilstrækkelig oplyst om den menneskelige fysiognomi til at gennemskue : Det er Fup & Svindel fra ende til anden

Du skal ikke opfatte mine kommentarer som et forsøg på at genere dig. Det har jeg ingen intensioner om eller interesse i.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:04
Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 15-03-05 14:07

Kære molokyle - jeg oplever ikke dit svar negativt men bestemt heller ikke konstruktivt. Du snakker ud fra en viden der er ubegrundet. Jeg er ikke offer for Fup & Svindel fra ende til anden - har betalt 0,0 for den viden jeg ha tilegnet mig og opnået imponerende resultat. Jeg efterlyser svar fra andre, der som jeg, har erfaring med Jelq, hvorfor er det så svært at forstå?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-05 14:08

HAHAHAHAHAHAHAHA Thats leif.....

Op af brønens klare vand
trækker jeg min tissemand.
Stor og flot og åhh så kæk
Den har fået så meget Jelq.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-05 14:10

Stavefejlene er til kakerlakken LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:14

Der er mange andre underlige 'øvelser' på markedet. Alt lige fra massage til at hive i kalorius ved at hænge vægte i.

Alle med 'videnskabelig dokumenteret effekt' : http://www.jes-extender.com/templates/jes-extenderstart.asp?catalog_id=446

Tro på det !!!

</*LOL*>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:15

Citat
Alt, hvad du behøver, er et gyldigt kreditkort....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:19

Bob10 -> Nej, det koster dig ikke noget og er helt sikkert ufarligt, men det hjælper altså ikke stort ...uanset, hvad du må være blevet bundet på ærmet eller selv synes du oplever (..selvbedrag).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 14:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:29

Ps. Jeg kunne have 'pumpet' dig fuld af ammestuehistorier om hvorledes; Jelq har forbedret mit sexliv, præstationsevne og udholdenhed. Fantastiske kauserier om annerkendende blikke og piger der blev 'vilde i varmen', men det forbyder almindelig anstændighed mig i at have gjort.

Jeg trækker mig nu fra dette spørgsmål og overlader det til dig og andre, at tage stilling til mine betragtninger over 'emnet'

Held og lykke med projektet Bob10

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 14:32

Pps. dova -> Dén ka' jeg slå : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/3art.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-03-05 00:19

Det er utroligt at der er så mange der har dårlige råd om et emne de ikke ved ret meget om. Du har ganske ret. Det kan lade sig gøre at forlænke din pik. både i omfang og i længde. De der påstår det modsatte, har givetvis ikke nogen personlig erfaring. Jeg har praktiseret jelqe i 2 år, om med et ganske godt resultat. Du har helt ret i, at det intet har med onani at gøre. Hvis det er det man søger, er det ikke jelqe man skal anvende. Jelqe er en metode der kræver tålmodighed, men som i den sidste ende giver et godt resultat. Udover at det giver mere i størrelsen, er det en god sideeffekt, at errictionen styrkes ganske betydeligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-05 01:49

Til alle disse pikfikserede Jelquere

Sæt den dog i klemme i en dør, og jok baglæns. Den blir først længere, derefter tykkere og til sidst som en lille sidegvinst sikkert både gul og blå. Så kan I imponere de svenske piger med at ha' en pik i deres nationalfarver, mens vi andre nøjes med radiser i vores nationalfarver

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 16-03-05 08:39

m13ark
tak for din tilbagemelding, som er første og eneste svar på erfaring med jelq. For mit vedkommende har jeg praktiseret i nogle måneder men jeg vil sætte pris på, at dele mine erfaringer med andre der også praktisere jelq. Set i lyset af de mange tilbagemeldinger fra mænd uden erfaring, kunne det være interessant at vi der har erfaring kan lave vores egen community så vi slipper for al den gammelmandssnak og svejervittigheder.

For mit vedkommende bruger jeg ikke så meget tid som der er foreskrevet, men har jeg 10-15 min, hvor det kan lade sig gøre så gør jeg det. Og du har helt ret i at der ud over størrelsen kommer langt mere styrke i errictionen. Hvis du er interesseret kan vi udveksle hotmail adresser eller anden form for anonym udveksling af mail.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-03-05 09:00

Jeg er meget enig med dig. Giv mig en adr, og jeg vil vende tilbage med mine erfaringer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-05 09:08

I kan jo mødes og måle tissemænd LOOL

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 16-03-05 09:26

m13ark: bobhubber@hotmail.com

Andre seriøse med erfaring er også velkommen til at maile til mig.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-03-05 10:34

Det er lidt mærkværdigt, at der altid er nogen der benytter disse tråde til at få afløb for deres kedelige holdninger. Jeg er overbevist om, at mange ikke gider at deltage i en god snak her, når mange af de tilbagemeldinger man får, er af den karakter som feks, klummes.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 16-03-05 19:43

Det er da rimeligt nok for voksne mænd at interessere sig for dette emne, og forøvrigt har vore kvinder jo også en vis interesse i emnet. Jeg har aldrig hørt om den omtalte metode, den ser lidt pudsig ud, men hvis mange siger, den hjælper dem, tja, - hvorfor ikke.
Mange vil dog nok pege på at det først og fremmest er omfanget af den seksuelle aktivitet, der tæller. Hvis du elsker grundigt med din kvinde hver dag måned ud og måned ind, for ikke at sige år efter år, - så¨får du altså trænet dit værktøj op til noget mere imponerende ydeevne og størrelse og bredde, end hvis du skal ud hver 14 dag for at finde en ny one nite stand. Hvis du og din kvinde ligefrem er så seriøse, at I vil gå målbevidst ind i at træne med tantra-øvelser, ja, så har I faktisk beredt jer selv en af de største glæder, mennesket kan få på jord, --- og så kommer størrelsen helt af sig selv. Få fat på en god gog om tantra, det er mit råd.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 05-04-05 10:55

Hej Bob jeg har selv brugt metoden i lang tid plus Long Schlong og andre metoder og det har da hjulpet. Hvor lang tid om dagen lavede du Jelqs og hvor mange gange om ugen?

Til alle jer andre der kommer med personlige holdninger og ikke-dokumenterede undersøgelser om at det er umuligt kan jeg kun grine af, fordi det er muligt at få en længere penis uden en operation.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 10:58

Ja sikkert Rune54.....og en lang næse LOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-05 16:29
Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 06-04-05 17:40

tsk tsk kan kun grine af jeres "støj" i laver i tråden.

I har slet ikke undersøgt emnet, men udtaler jer bare om noget som i slet ikke har forstand på.. hmm hvorfor gider jeg overhovedet bruge tid på jer :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-05 17:50

Fordi det er synligt, at din næse allerede er blevet længere LOOOOL

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 06-04-05 22:35

jaja skriv du bare noget mere "støj" fjols

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-05 22:45

Kender du Pinnochio.... Han var på Jelq LOOL

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 07-04-05 15:36

At du ikke engang kan stave til Pinocchio siger noget om din intelligens.. men som sagt så er "støj" jo typisk herinde på Kandu. For rent faktisk at skrive noget kreativt til indlægget ville jo være mærkeligt?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 20:35

Nååå det skal du ikke tage dig af.... LOOL Det er den kunstneriske frihed man tar sig herinde, og så sparer det lidt på tastaturet.

Hvordan går det med næsen øhhhh tissetroldsen?? Er den blevet rigtig laaaang nu LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 20:37

Kommer til at tænke på, at hvis intelligenskriteriet i din verden styres af dette efter din mening manglende c, så forstår jeg meget bedre det med jeres store kamp for at få en lang tissemand (næse) LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 13:29

Klumme lad dog være med at opføre dig præcis som den profil du hader allermest herinde.

At du synes Jelq er noget juks er gået op for de fleste, men at nedgøre andre på denne måde. Det ligner sq noget stormester AJ ville have gjort

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 13:33

Nå. Jeg ser nu en klar forskel, men sån ser vi jo forskelligt på det, men jeg skal da nok lige spørge dig, hvis jeg blir i tvivl om det jeg gør er rigtigt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 13:51

Gør hvad du vil!

Kom bare til at tænke på, at det altid er så let at se splinten i broders øje, men ikke bjælken i sit eget - og at din troværdighed ang din egen teori omkring nedladende indlæg for mit vedkommende fik et knæk her!

That's all!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 13:56

Ahhh Creamy.... gider du lige LOOOL.

Nu spilles der ligesom lidt tilbage i denne tråd, og jeg finder det derfor ok at replicere, og føler bestemt ikke at min troværdighed er knækket nogen steder.

Men ok... det er din mening (trækker lidt på skulderne)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 14:02

Spørgmålet svarer lidt i mine øjne til :

Hvis jeg dag ind og dag ud sidder og hiver mig i næsen, bliver den så længere ?

Der findes flere 'teknikker' :

1.) Man kan hive med een finger oppe i næsebordet (jeg har lagt en udmærket demonstration af hvordan i et tidlige link)
2.) Man kan kramme til og hive med begge hænder (..nåeh nej, så lang er den ikke endnu ) ...én hånd så...
3.) Man kan bruge div. instrumenter.

Jelq'er (= hjælper) det ?

I følge min bedste overbevisning : NEJ !

Fysisk påvirkning af penis gør hverken fra eller til, medmindre man går til ekstremer som i div. freakshows; med lodder og trisser ! ...og virkningen af disse 'tingester' er næppe hverken sundt eller har en varig imponator-effekt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 10-04-05 15:02

Molekyle jeg kan godt lide du skriver " Jelq'er (= hjælper) det ?

I følge min bedste overbevisning : NEJ ! "

Men husk at din "overbevisning" ikke kan bruges til meget da du baserer du udtalelse på en " jeg tror ikke det hjælper ", man skal ikke " tro " man skal vide før man begynder at udtale sig, du har jo aldrig prøvet penis øvelser?

en Penis er en muskel, det er en næse jo ikke, så en meget dårlig sammenligning du kommer med. Bob og jeg taler af erfaring når vi siger at det er muligt at få en længere penis ved hjælp af nogle simple øvelser, hvorfor skulle vi lyve? Og igen hvorfor prøver i ( i høj grad Klumme ) at modbevise dette, eller modbevise er måske et forkert ord da ingen af jer aner et klap om penis enlargement. Men ihvertfald modsætter i jer det faktum at det er muligt, spørgsmålet er så hvorfor i gør det?

Hmm nu har jeg også lige talt Klummes indlæg, i alt 13 af slagsen hvor samtlige af dem kun er "støj" og ikke bidrager det mindste til spørgsmålet men tværtimod bare er direkte åndssvage udtalelser. Tænk at gide det Klumme helt ærligt tror den eneste der har en lang næse her er dig. Og hvorfor fanden blander du dig overhovedet i denne her tråd når den er forbeholdt mænd? Få dig et liv!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 15:11

Penis er INGEN muskel, den består hovedsageligt et svulmelegeme basseret på arterier og vener. Tag dog at læse lidt på den menneskelige fysiognomi inden du udtaler dig så skråsikkert

Få selv et liv ....alle andre steder end i penis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 06:51

Citat
en Penis er en muskel

Med den viden som udgangspunkt, så forstår jeg meget bedre din vildfarelse. Du skulle måske lige kigge lidt på denne: http://www.meddean.luc.edu/lumen/MedEd/GrossAnatomy/dissector/mml/mmlregn.htmså vil du erfare, at din tissemand ikke er en muskel, og at din teori derfor er ukorrekt. Samtidig bekræfter det, at det jeg siger ikke er vrøvl..... at du får en lang næse, når du fremturer med dette tåbelige penisenlargement crap.

Med hensyn til at ønske at jeg får mig et liv, så kan jeg sige dig, at det har jeg skam, men det var måske mere på sin plads at ønske at du fik et......altså et rigtigt liv, uden denne besynderlige fokus på din tissetrold.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 07:00

Nå det link virker øjensynlig ikke. Du får et andet, så du kan få din viden på plads.

http://www.innerbody.com/htm/body.html

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 11-04-05 08:04

Tak for en masse indlæg på emnet. Nej Penis er ikke en muskel, så havde jelq med garanti ikke virket. Jeg benytter jelq som iøvrigt har været benyttet i århundreder, og har opnået resultater ved at følge de anvisninger der ligger bag konceptet. Vi er nu nogle gutter der har fundet sammen, alle med gode erfaringer med jelq, og vi udveksler foreløbigt erfaringer gennem emails. Et nyt emne kunne være, om det er muligt at danne en community her på "kan du" hvor andre seriøse også kan få lejlighed til at deltage. Nogle har deres ægtefælle til at udtale sig om resultatet og andre som jeg, holder det for mig selv og lytter så til virkningen. Men der er masser af spørgsmål som relaserer sig til jelq og derfor er det med glæde at jeg kan sige at resultatet af mit spørgsmål her på "kan du" har været yderst konstruktivt og realiseret ønsket om at kunne danne en erfagruppe.

Hvis andre seriøse med erfaring, er interesseret i at deltage må I sige til og så får i min emailadresse. Seriøse Piger - kvinder er også velkomne da en del spørgsmål bedst kan besvares af kvinder.

Bob

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 08:53

Bob10 -> Du taler om at være seriøs og så stiller du et spørgsmål i Sexualitet baseret på ammestuesnak og overtro.

Hvis dit erinde var at danne en kontaktgruppe skulle du nok have stillet dit spørgsmål i kategorien : Andre interesser.

..ikke at jeg tror dannede mennesker af den grund ville tage din opfordring seriøst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 09:08

Bob10

Du skal selvfølgelig ikke stå til regnskab for hvad Rune skriver, men når han skriver:

Citat
Bob og jeg taler af erfaring

er det underligt, at 2 med den store jelqerfaring, som I giver udtryk for at ha', kan være så uenige om noget, der i denne forbindelse er ret fundamentalt..... er penis en muskel eller ej. Det kunne være interessant at høre, hvad Rune mener om din underkendelse af hans udsagn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 15:57

Aha! Skal jeg sige noget fornuftigt som kvinde til denne debat, bliver det sikkert noget der kommer bag på mange mænd

Mange tror nemlig, at det vigtigste for en kvindes tilfredsstillelse er en STOR penis. Men det er ofte vigtigere, hvordan manden anvender sin penis, når de støder, end penis størrelse, samt anvende en rimelig variation af stillinger - og sådan er det altså bare...sorry guys!

Jeg håber faktisk, at de mænd der praktiserer dette jelq, gør det af andre grunde, end for at tilfredsstille deres kvinde (hvilke andre grunde findes der egentlig?!)
Intet er nemlig mere ligegyldigt end størrelsen på penis, når vi taler om orgasme.
Tænk blot på, hvor mange piger der giver sig selv en orgasme med blot én eller to fingre. Ikke så få, tror jeg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 16:08

Og i følge denne test, er min sexviden helt i top. Hele 90 % af befolkningen ved mindre om sex end jeg tilsyneladende gør *G*

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=812&a=4278

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 11-04-05 16:14

Molekyle:

Den må jeg tage på mig som en forkert udtalelse, har lige læst om det inde på penis-health.com.

Men igen så ændrer det ikke på det faktum at penisøvelser virker. Og molekyle jeg kunne jo også bede dig om at skaffe dokumentation for at penisøvelser ikke virker, istedet for at kalde det overtro. Er egentlig ret skuffet over at du (som mand) støtter op om kvindernes påstand om at penisøvelser ikke hjælper og at størrelse ikke betyder noget osv osv, du burde da i det mindste kunne sætte dig en smule ind i tingene.

Og igen Klumme du er nu oppe på 16 intetsigende indlæg hvor formålet er ukendt. Når jeg skriver at Bob og jeg taler af erfaring så ændrer det ikke på det faktum at det gør vi rent faktisk, hvad enten jeg så tager fejl af et udsagn eller ej, i det mindste kan jeg indrømme min fejl, modsætningsvis dig, der så febrilsk prøver ( som kvinde ) at overbevise gud og hver mand om at penisøvelser ikke fungerer. Hvis du har den mening at størrelse ikke betyder noget (hvilket vi alle ved den gør) hvorfor blander du dig så ikke bare udenom og lader dem med interesse for tråden poste istedet for at skrive 16 indlæg med intet formål. Du har givet din mening til kende, fint smut så!

Her beskriver penis-health egentlig hvordan det i virkeligheden er:

Ask ANY women if size matters and the probable response you will get is "Of course not". So if this is the case how come women constantly make jokes over size? And brag when their partner as a big penis? They also claim sex is better with a bigger penis? No wonder us men are confused.

Bob jeg skrev tidligere et spørgsmål om hvor lang tid du brugte på Jelqs og hvor mange gange om ugen du gjorde det.

Jeg vil lige slutte indlægget af med at quote dig Klumme:

"Med hensyn til at ønske at jeg får mig et liv, så kan jeg sige dig, at det har jeg skam, men det var måske mere på sin plads at ønske at du fik et......altså et rigtigt liv, uden denne besynderlige fokus på din tissetrold."

Hvorfor tror du at flere og flere fyre går så meget op i deres penis? Fordi det betyder noget, ellers ville vi jo ikke gøre det!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 17:14

Du tror ikke, at det er fordi I fyre ser for mange pornofilm Rune?! Jo større penis, jo mere stønnen og skrigen op

Det er løgn, at størrelsen betyder noget. Er du blevet fortalt andet, så er det fordi din penis er helt ekstrem lille bitte - og så er det da muligt, at sexlivet anfægtes af det, men ikke mere end at et par gode indøvede stillinger skulle kunne løse dette problem.

Så til alle jer mænd som har mindreværdskomplekser, fordi I tror, at jeres penis er for lille - glem det! Elsk jeres kvinder langsomt, hold små pauser så skeden stille og roligt strammer sammen af sig selv, og nyd i stedet at en kvinde kan elske med jer i lang tid uden at blive øm.

Glem ikke, at en gennemsnits størrelse, eller én penis endda lidt under middel - er lige så god til det den nu en gang skal udføre, som en ordentlig krabat, der faktisk blot gør ondt.

Og jeg er kvinde Rune, og har erfaring med både en small og en large

Desuden er dit citat intet bevis. Blot et dumt citat, der er med til at frustrere jer mænd!

Jeg husker vældig godt, da jeg selv tiskede og hviskede om størrelsen på fyres tissemænd. Men Rune, der var i teenage- årene, da jeg ikke vidste bedre, og noget skulle vi jo kævle om, ik?! ..I fyre taler om bryster - piger taler om tissemænd - men tro mig, havde I haft bryster, der var værd at omtale, så er jeg ret sikker på, at tissemandssnakken ikke ville være nær så udbredt.

Hmm; faktisk ville jeg ønske, at du ikke havde kommet med det dumme citat fra penis health. Det beviser jo blot, at du IKKE praktiserer dette jelq, fordi du selv har problemer med sexnydelsen, men fordi du tror at kvinderne har.

Umiddelbart forstår jeg ikke, at nogen overhovedet bilder sig selv ind, at dette jelq er med til at give et bedre sexliv. Hvis det vitterlig er tilfældet, så regn med at det er fordi jeres selvfølelse vokser, og IKKE fordi at penis gør!

Selvtillid - selvværd = selvfølelse

Der findes INGEN videnskabelig dokumentation for at jelq det virker - og har man et penis kompleks, så er mit råd, at man finder andre måder at bekræftige sig selv og sit værd på.

Klumme omtaler du som kvinde (hvilket HAN ikke er ) og egentlig dummer du dig lidt med denne bemærkning, for er nogen kompetent til at svare på om størrelsen har den afgørende betydning, så må det da netop være kvinder!

I hvert fald i følge Runes citat, som han jo mener siger det hele!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 18:02
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 18:07

..eller : http://narcissism.homestead.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 20:17

Kære Bob.

Lad mig en gang for alle fortælle dig, at jeg blander mig hvor og når det passer mig. Så er det på plads ikke??

Og til jer begge......Tjaeee Rune og Bob....... Creamygirl og Molo har sådan set skrevet hvad der er at sige om dette jelqfænomen, og jeg er fuldstændig enig med dem, så jeg skal afholde mig fra yderligere kommentarer.

Det er jo dejligt at kunne lægge sig i kølvandet på en forstandig kvinde/pige, og nyde de kloge og velskrevne dønninger fra hende. Ja ja osse dig Molo, men udsigten er nu bedre bag Creamygirl

Så I Jelkqer bare videre Rune og Bob, *LOL* så jeres næser kan blive rigtig lange og tykke.

Dette var vist indlæg nr. 17 - Så er du fri for at tælle

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 12-04-05 08:33

Kære Creamygirl og Rune454.
Først tak for jeres indlæg. Creamygirl jeg er meget enig med dig i hvad du skriver og du har fuldstændig ret. Når vi er nogle gutter der gør noget for at øge størrelsen er det ikke fordi det er et must for at få succes men ren og skær et ad on til et iøvrigt succesfuldt sex- og kærlighedsliv, du kan sige det er en del i den fornyelse alle vel har lyst til når man har været sammen i flere år. Jeg ved at mange benytter dildoer og det er også frækt, hvis man tænder på det. Min kone ved ikke at jeg jelq'er men hun bemærker ændringen efter jeg har jelq'et i nogle måneder - er det ikke ret uskyldigt at kunne øge kvaliteten og udbyttet af ens sexliv på den måde?

Rune454, du spørger om hvor ofte og hvor længe jeg jelq'er og det vil jeg godt svare på i en privat mail.
Creamygirl, du er også velkommen til at skrive til mig og ventuelt være med i vores lille klub, som er seriøs og upornoet, hvis man kan sige sådan, men du ved hvad jeg mener.

I kan se min email højere oppe under den 16.03.05

Bob

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 12-04-05 11:13

Du har fuldstændig ret Creamy det er kvindernes skyld at vi mænd er så penisfokuserede :) Men jeg vover nu stadig at påstå at størrelsen har en del at sige.. hvilket citatet også forklarer meget godt.

Creamy jeg føler ikke jeg dummer mig med den bemærkning du omtaler da jeg ikke mener kvinder kan tale af erfaring mht. penisøvelser ;) men jo jeg dummer mig selvfølgelig når jeg skriver han er kvinde.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er Creamy, jeg er selv 20 og piger på min alder taler aldrig om andet end størrelse.. man føler lidt at hvis ikke den er min 25 cm så kan man ikke bruges til noget.. men det er måske bare mig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 13:44

Det er bare dig

Jeg måler 17 er aldrig stødt på dumme bemærkninger. Tværtimod har mange piger sagt : Den er sgu flot og ...lige

Der er et gammelt ordsprog der går :

Det er ikke størrelsen, men gørelsen .... og som mand kan man tilføje ; ..og smørelsen

Jeg har nu også snakket med piger der med afsaky i stemmen har sagt : Sikke en 'neger' ...det var som at gå i seng med en elefant, så hellere en rigtig mand !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 13:47

17"??......og er det fra gulvet???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 13:48

Rune, jeg er 27 - og tro mig, en penis på 25 cm fik slet ikke lov til at komme i nærheden af mig

Så stor en penis gør herre nas - og nydelsen udebliver. Kortere kan det ikke siges!

Du har fuldkommen ret i, at vi tøser har en del af skylden for denne fokus på størrelse, men jeg ved også, at sidder man to piger sammen og taler fortroligt, så viser det sig ALTID, at penis størrelsen slet ikke har den store interesse, som hvis man sad i en mindre gruppe og diskuterede emnet.
Gruppediskussioner har det jo med at ende med lidt pral - og det gælder både mænd og kvinder!

Jeg ved godt, at du sikkert har hørt til uendelighed, at det handler om gørelsen ikke størrelsen. Det er dog en sandhed!

Nogle af de bedste elskere, som jeg har haft, har netop ikke været specielt godt udrustet, men har i stedet været bevidst om deres eget værd som elskere. Samtidig har jeg mødt fyre, der har været temmelig veludrustet, men som slet ikke har opdaget, at sex handler om andet end størrelsen på kalorius!

For mig er størrelsen altså ikke af speciel betydning, men det er derimod fyrens evne til at få hele kroppen/psyken med... For at understrege dette vil jeg nævne, at det er de færreste kvinder, der kan "komme" udelukkende ved en stor penis!

Kunne du ikke lige forklare, hvad du mener med dette citat?!

Citat
da jeg ikke mener kvinder kan tale af erfaring mht. penisøvelser

Det forstår jeg ikke en dyt af!

Selvfølgelig kan vi kvinder tale af erfaring mht. penisstørrelser. Er det ikke lidt noget sludder, at påstå andet?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 13:50

Ups! der var jeg lidt for hurtig

Du har ret, jeg aner ikke en dyt om penis ØVELSER *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 13:54

Klumme -> Nej til loftet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 12-04-05 14:59

Creamy du skriver:

"Jeg ved godt, at du sikkert har hørt til uendelighed, at det handler om gørelsen ikke størrelsen. Det er dog en sandhed!"

Har hørt det modsatte faktisk. Mange piger har den holdning at en stor penis = stor nydelse..
Hver gang jeg har hørt en fyr sige "det er ikke størrelsen men gørelsen" kommer der altid en kommentar fra en pige "ja det siger fyre med en lille penis" - hvad skal man så tro? :)

Nå tror hellere jeg må lave et par timers penisøvelser.. ;)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 15:07

Rune454 -> Du glemmer helt at tage med i betragtningen at piger er lige så forkellige 'dernede' som drenge er.

Svuphuller kan heller ikke 'arbejdes' mindre med knibeøvelser og Kelq (..eller hvad det nu hedder til kvinder )

Der skal operation til at gøre noget ved størrelsen, Præcis som hos mænd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 15:32

Skulle du nogensinde komme ud for en kvinde der synes din er for lille ? Tjaeh... så fortæl hende du synes at hendes er for stor !!!

...så plejer al snak om størrelse at forstumme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 15:34

..hvilket bringer mig tilbage til min første kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/62669#667849

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 15:38

Iøvrigt; til din oplysning, siden du ikke må formodes at vide bedre : http://www.mybody.dk/mybody/leksikon.php?leksikon_type=vis&id=108&bogstav=V

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 15:39

Du skal tro på, at din tissemand er fin nok som den er Rune

Din alder gør dig usikker - og når så en dumsmart tøs kommer med sådan en bemærkning som du beskriver, så lad dig ikke anfægte af dette.

Vær forvisset om, at hun siger sådan for at spille smart - og måske endda lyde erfaren, hvilket hun sikkert ikke en gang er.

Molo er inde på noget der! Må jeg foreslå dig, at næste du gang du hører en pige sige, at mænd med små tissemænd tror det kommer an på gørelsen - så spørg hende om ikke hun tror det er fordi hun er lige vel slap i understellet, at hun skal have en størrelse, de færreste piger behøver?!

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 15:42

Men Molo, at én pige skulle have sagt til dig, at din gøj er flot og ....lige?!
Det tror jeg squtte på

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 12-04-05 15:55

Creamgirl
"Slikkeglade og veludrustede fyre" er det tøserne tænder på når det drejer sig om sex - siger min erfaring. Men jeg er helt enig med dig iøvrigt, når man taler om almindelige parforhold for selv den fedeste pik med det største pikhoved, bliver dagligdag når/hvis den samme dame bliver udsat for den hver dag.

Men som sagt er du meget velkommen i vores lille klub, hvor vi er 4 seriøse gutter med erfaring og en kvinde kunne være relevant med gode råd ind i mellem så vi holder os til det sagen drejer sig om - nemlig at give pigerne en oplevelse ud over det sædvanlige - om pikken så er lidt større eller mindre - relativt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 15:58

Æh eh! tror skisme ikke, at jeg ville fungere særlig godt i jeres klub. Det vil nærmest ende med, at jeg kom og bankede jer allesammen, efter at taget jeres mål *LOL*

Men tak for tilbudet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 17:36

Tak, jeg skal heller ikke nyde noget. Tænk; hvad min lille stærke knivkastende striptease danserinde ville sige

Hun er 'stor' og jeg er 'lille', men sammen kan vi sagtens spille

</MOLOKYLLING>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 18:37

Er det forresten en kvindelig dommer I søger?!

Ahh, spøg til side! Jeg har tidligere kigget lidt på dette jelq - og jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om det?!

På den ene side mener jeg, at det er noget juks ( og det da især, hvis man bruger redskaberne til det ), men egentlig forstår jeg godt, at man kan falde for fristelsen til at forsøge sig med hænderne, hvis man har det meget dårligt med størrelsen på sin penis!

Klumme og Molo er et par 'drenge', der i hvert fald ikke vil indrømme det, hvis de har problemer med deres "Gøj" .. Det lyder jo ikke ligefrem mandigt, at indrømme man gerne vil have en større penis. men det er da modigt synes jeg!

Jeg sidder faktisk og tænker på, at de mænd der har problemer med potensen, jo også søger måder at afhjælpe dette problem på!
De er bare så heldige, at der allerede findes et middel til dette problem, og jeg er sikker på, at havde der ikke gjort det, så var der ingen der havde gøet af, at man hoppede på, hvad der ellers ville have været af muligheder.

Jeg er dog stadig overbevist om, at meget af det der findes i ønsket om en større penis kan sidestilles med, at også en del piger ønsker sig en større barm. Det være sig pga. at øge sit selvværd, eller for at tiltrække sig det andet køn, hvilket i mine øjne er en meget uheldig grund for ønsket.

Der hvor filmen knækker for mig, er når Rune så tydeligt ønsker sig en penis på minimum 25 cm. fordi pigerne gør grin med fyre med en lille penis. Det er da urealistisk at tro det skulle gøre en forskel. Hvad vil Rune stille op med de 8-10 cm, der alligevel ikke bliver brug for?!

Med andre ord: Det er møgærgeligt, at vi ikke blot ser os tilfredse med os selv og vores tildelte krop.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 20:22

creamygirl -> Indrømme ??? Mig ???

Jeg ville stortude og tigge om alskens lyksagligheder, hvis ikke selv jeg havde det storartet med; hvordan jeg nu en gang er bygget

Store (kunst-)patter ? Si'r du... ...og selvværd ?

Sådan er der også mange mænd/drenge der har det med muskelmasse : http://www.helse.dk/artikler/detail.asp?id=425

MI MI.... >>> ----------------------------------- > http://www.bullworks.net/virtual/soundstu/roadrunner9.wav

</ROADRUNNER>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-04-05 20:55

Har godt nok fået mange spam emails om det der med forlængelse af penis! Det eneste jeg tror der sker ved det er at spammernes tegnebøger bliver tykkere! Men det er da muligt at det virker! En stor del af penis ligger jo inde i kroppen og det er da muligt man kan trække noget af det ud! En kirurgisk forlængelse af penis sker jo netop på den måde!

Men som creamy osse er inde på så drejer det sig jo osse om selvværd! Så hvis jelq hjælper på det er det da en god ting, selv om jeg nu ikke ville bruge sådan et torturinstrument! En vagina er normalt ikke beregnet til en penis på 25 cm, så det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 21:07

tedd -> For lige at komme jelq'erne i forkøbet tror jeg nu ikke de bruger instrumenter, men en flere hundrede år gammel overtro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-04-05 21:26

Kiggede på Dova's link, Molo! Det ligner da et eller andet instrument?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 21:46

tedd -> Læs indenad :

Citat
jeg vil lige pointere at jeg ikke har benyttet "værktøjer!" som linket ovenfor referer til. Jeg har alene brugt mine hænder som det bliver anvist flere steder på nettet.

http://www.kandu.dk/dk/spg/62669#667877

Ret skal være ret !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-04-05 00:07

Nu er jeg jo i stand til at kommentere flere indlæg af gangen Molo Måske fordi jeg holder begge hænder på tastaturet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-04-05 01:00

17 Molo? Tror du måler med reptilhjernen? Nå men der er vist osse noget med at mænd kun har blod nok til enten hjernen eller dilleren? Men nu skrev du jo selvfølgelig heller ikke enheden bagefter?

Kommentar
Fra : sonicboom

Dato : 20-04-05 20:41

Ja nu vil jeg også gerne lige sige noget om de her penis-øvelser( herunder også jelq)..
For ca et halvt år siden faldt jeg over internet-siden www.penis-health.com..
Jeg har flittigt brugt forskellige øvelser derfra og min kalorius er gået fra 16 cm til 21 cm og den er helt klart også blevet tykkere..
Der findes sider på nettet, som gør et stort nummer ud af at fortælle, at penis-øvelser som fx jelq er det rene fup, men hvis man undersøger det nærmere henviser disse sider ofte til andre sider som sælger piller, der i følge dem skulle være helt fantastiske og nærmeste gøre sjoveren større bare man lugter til pillerne- eller hvad de nu prøver at sælge af underlige plastikrør til pikken og andre endda endnu mere specielle ting.
Man er nødt til at arbejde temmeligt meget med pik- øvelserne og man må være indstillet på, at en del af dem faktisk gør ondt, men de virker til gengæld også..
En øvelse som fx jelq kan godt være lidt smertefuld, hvis man skal lave den effektivt.. Det går (i en forenklet version) ud på ikke helt stiv gren på, men næsten og så ta godt fat og skubbe blod frem i pikken... Pikken bliver så mere blodfyldt end det er muligt ved selv en kraftig erektion.. Små blodkar kan sprænge og det kan føles som om, at pikken( og især pik-hovedet) er ved at sprænge i en blodig eksplosion, men det er ligemeget fordi de små blodkar heler igen og smerten i pikken forsvinder allerede i det man løsner grebet om pikken... Det at nogle små blodkar i penis brister gør ikke at penis vokser, men der er noget andet der får brister forskellige steder og det er vævet på de såkaldte svulmelegemer( hedder de vist nok på dansk), som er inde i pikken.. vævet på svulmelegemerner slår som sagt brister forskellige steder og i helingsprocessen vokser det bristede så sammen igen, men bare i en anelse større format... Muskelfibre bister også ved styrketræningen og vokser så i orden igen og er lidt større, men dette betyder ikke at svulmelegemerne i pikken har noget med muskler at gøre....
De to svulmelegmer er dem der bliver fyldt med blod ved erektion, så pikken som bekendt bliver større og mere hård end da den var slap..
Penis- øvelser kan give en både længere og tykkere kalorius- det har virket for mig, og jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg skulle lyve om det..

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 21-04-05 08:05

"Så er den ged vist barberet"
Tak til sonicboom for et seriøst indlæg. Du er naturligvis også velkommen som medlem af vores lille erfagruppe.
Bob

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-05 08:32

Bob10 -> Tjaeh... seriøst ment måske, men næppe mere korrekt af den grund. Absolut NUL medicinsk beviselig effekt af 'penisøvelser', men impotens kan behandles : http://www.sundhedsinformation.dk/readarticle.asp?menuid=174&articleid=857

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-05 08:37

...forøvrigt kan penis for nogens vedkommende fortsætte at vokse til man når 25 års alderen, så det er måske dette I oplever og ikke effekten af de gymnastiske øvelser. I er måske bare sent udviklede, men det er da ikke noget at skamme sig over.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-05 11:27

Det da ok at du opfatter det der bekræfter dig som seriøst! Men på mig virker sonicbooms indlæg, lidt som det man kan læse i diverse reklamer for naturprodukter! I stil med "Jeg tabte 50 kilo på en uge ved at vaske mit tøj i Ajax" Iøvrigt er hjemmesiden en af dem man modtager massive antal af spammails fra!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 21-04-05 11:58

Molekyle ens penis vokser ikke 6 cm på 6 måneder.. og hvorfor skulle vi dog lyve om det?

Sonicboom hvilket slags program har du kørt efter?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-05 13:10

Min kan da vokse med mindst 6 cm. på UNDER 6 minutter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 13:16

Er det uden jelq (hjælp)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-04-05 13:27

Tager det virkelig så lang tid Molo?! Der er et stykke vej til de 17 så *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-05 13:29

Du må vist frem med målebåndet igen Molo!! Det kan være den er vokset?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-05 14:28

Hva' er der nu i vejen med 6 ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 21-04-05 19:07

Hold da helt kæft hvor I latterlige at høre på. Når I nu er så sikre på at systemet ikke virker, må det jo være fordi I har dårlige erfaringer med livet , Hvordan kan I drage konklusioner på et område I aldrig har prøvet. Lad de folk der har erfaring udvæksle erfaringer og meninger uden jeres dårlige og platte meninger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-04-05 19:11

Med så højt et blodtryk m13ark, så forstår jeg bedre at blodet løber fra penis
Tag den med ro - og accepter at ikke alle tror på mirakler!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 22-04-05 15:33

Et mirakel? Lol

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-04-05 16:26

Du er åbenbart ikke til at lukke munden på. Det bedste ved dig er nok, at din troværdighed kan ligge på et ganske bestemt sted. Dine dårlige forsøg på at gøre dig populær på andres bekostning, falder ikke mange for. Lad være med at forsøge at komme med smarte bemærkninger. Det klæ`r ikke en pæn pige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-04-05 19:23

Creamygirl er sgu da ikke en pæn pige

Men hun er fandme troværdig, og har en glimrende fornemmelse for, hvad der er mirakler og overtro.

m13ark Mr. Longdick LOOL
Jeg ser tydeligt den stringente ækvivalens i dit postulat:
Citat
Når I nu er så sikre på at systemet ikke virker, må det jo være fordi I har dårlige erfaringer med livet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-05 19:09

Hvad hulen kender du til min troværdighed m13ark - IKKE en dyt, vel?!
Du må saft suse mig have følt dig ramt, siden du ligefrem fremturer med, at jeg forsøger at gøre mig populær på andres (din) bekostning..

Riv for pokker bare i din sølle tissemand - jeg er da usigelig ligeglad, men har dog ligeså meget ret til at kommentere i dette spørgsmål som du og alle andre.

Modsat dig - kan jeg nemlig sagtens rumme mennesker, der ikke har samme mening som mig.
Jeg har tidligere i denne tråd givet udtryk for, at jeg finder det i orden nogle mænd føler trang til at forsøge sig med en teknik til at gøre penis større. At jeg så ikke har den store tiltro til metoden, og fortæller det! giver ikke dig ret til, at komme med så subjektiv en vurdering, at du kalder mig for en mindre "pæn pige" ....

Shame on you. Du har ingen forudsætninger for at ytre dig, hvorvidt jeg er en
"pæn pige" eller ej

Dit indlæg her
Citat
Hold da helt kæft hvor I latterlige at høre på. Når I nu er så sikre på at systemet ikke virker, må det jo være fordi I har dårlige erfaringer med livet , Hvordan kan I drage konklusioner på et område I aldrig har prøvet. Lad de folk der har erfaring udvæksle erfaringer og meninger uden jeres dårlige og platte meninger.

får mig til at tro, at DU tror dig hævet over andre her på kandu, hvilket du IKKE er!!
Vi andres "dårlige" og "platte" meninger kan du jo vælge enten at lade være med at reagere på, eller komme med noget konstruktivt i stedet for bare at koge op, og smide et indlæg, hvor du belærer mig om, hvad der karakteriserer en "pæn pige".
Din nedladende reaktion styrker blot min tro på, at mænd som dig, der ønsker sig en større penis har en lav selvfølelse - og føler sig mindreværdig på grund af en lille penis! ..Sørgeligt

I øvrigt mener jeg, at de mænd der IKKE finder det nødvendigt, at gå og rive i kalorius for at gøre den større - har et langt sundere livssyn end én som dig.
Deres livserfaring har gjort dem i stand til at indse, at en stor penis ikke nødvendigvis gør dem til store mænd.

Skal meningsudvekslingen gå på, at man IKKE må ytre sig, fordi man ikke er af samme mening som spørgsmålsstilleren, så tror jeg nok, at du og andre får vanskeligt ved at være en del af kandu..

En del af spørgsmålet lyder således

Citat
De der ikke ved hvad "Jelq" er og hvad det går ud på - slå det lige selv op på google.

Det tror jeg godt, at du kan regne med deltagerne i tråden har gjort - og derudfra kommer med deres mening, hvilket vel også var hensigten.

Hvis man som du m13ark - har så svært ved at acceptere andres meninger og holdninger, så skulle du måske vælge ikke at gå ind i en tråd, hvor der netop henvises til, at os der ikke har kendskab til metoden kan deltage, men selv gøre os den ulejlighed, at søge på google om emnet inden..

Du er mig ærlig talt noget mavesur at "høre" på - og du skulle vel ikke være én af dem, der forsømmer den lille lykke i tilværelsen, fordi du venter forgæves på den store, som du mener er en stor penis?!

//Creamy

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 23-04-05 19:22

Igen beviser du med dit elendige argument. at du ikke ane hvad du skriver om. Det er sådanset dig der har et problem og ingen andre, Hvad er det du vil med dine dårlige argumenter, Ta dig en sludder med dem der har samme problem som dig og lad os andre få lidt fred for dine dårlige argumenter.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-05 20:09

Du fatter da ikke en dyt hva Fætter Langpik. LOOOL

Så du mener det er Creamy der har et problem... med hvad?? Hendes lille tissemand LOOOL

Hvor må det dog være underligt, at have hele sin selvværdsfølelse spærret inde i et par underhylere LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-05 20:27

Tja m13ark, jeg ved nu ikke lige, hvem der har det meste elendige argument.
Men jeg ved, at du i en anden tråd (også omhandlende dette jelq) fortæller at du er 59 år, og at du vågner om morgenen med en "blodpølse" mellem benene.

DETTE er et ELENDIGT argument m13ark, idet det du ser (blodpølsen), blot er et anatomisk bedrag - fordi "blodpølsen" fremfor "svedsken" kun vil vokse med ca 20% i erigeret tilstand, hvorimod "svedsken" vokser med ca 110%.

Godt jeg ikke har en tissemand.
Det bliver sq mere og mere tydeligt, at størrelsen (eller mangel på samme) giver ikke bare problemer, men også et hidsigt temperement *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 20:55

Dét var dog utroligt :

Det Jelq'er ikke noget

..nogen mennesker er simpelthen uimodtagelige for logik, evnen til at gøre sig erfaringer, læring, dannelse, kunst-/religion-/kulturforståelse, livskundskab og alm. sund fornuft, men lader sig blindt forføre af fantaster, selvbestaltede Guru'er, Kaffegrumslæsere, overleveringer, letkøbte 'løsninger', ønsketænkning, fordrejede virkelighedsbilleder, lommefilosofi, plattenslagere, ugerningsmænd, overtro og tvangstanker; for at opnå deres drømmes mål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 20:57

...og der er ikke ét = 1 </MOLOKYLE> for meget !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 24-04-05 17:29

Ok jeg tror at 3'er banden, Creamy, Klumme og Molekyle har kommet med jeres meninger i denne her tråd, og så lad det dog være ved det? Og lad dem der rent faktisk er interesseret i tråden benytte den!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 24-04-05 17:34

Har egentlig lige et spørgsmål til alle fyrene herinde som har brugt penis øvelser.

Jeg starter på et nyt program imorgen men er lidt i tvivl om hvad der er det bedste.

Er det at lave Jelqs 2x15 min om dagen, f.eks. morgen og aften og så slappe af den efterfølgende dag?

Og når i laver Jelqs hvad er så den bedste at lave? Jeg plejer at "malke" 5 sek hvorefter jeg holder den udstrakt i 10 sek og så forfra igen. Hvad synes i er det mest optimale?

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 25-04-05 08:18

Lige en sidste ting. Når jeg jelq'er har jeg svært ved at holde erektionen i 15 min, så jeg er nødt til at holde pause engang imellem for at få den op igen, er det unormalt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 18:51

Hvis hun er go' ? ...er der til 2 !!!

</TIMER>

Kommentar
Fra : sonicboom

Dato : 20-05-05 20:17

Til Rune: Tja jeg ændrede min træningsplan en del gange, men størstedelen af den tid jeg brugte øvelserne fra penis health, brugte jeg et program der var ganske tæt på at være det samme(og nogle gange var det det samme) som det der under work out routines hedder "the intermidiate work out plan".
Det lyder som en udemærket måde, du laver jelqs på, og at bruge en halv time om dagen på øvelserne, var også det, som jeg for det meste gjorde, da jeg brugte øvelserne, men jeg tror at det er en dårlig ide at du deler det op i 2x15 minutter- måske burde du bare køre med 1x30 minutter- altså det skal jo så helst være mere end 30 minutter pga pauserne, for det skal jo helst være 30 minutters effektiv træning
Jeg tror ikke at det er unormalt at holde små pauser til lige at få gejsten lidt igen.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 21-05-05 13:09

Ok det lyder godt. Jeg har delt det op sAledes, at jeg traener 2x30 min hver dag, morgen og aften. Synes 1 time i traek er for meget! Om morgenen Jelqer jeg i 30 min og om aftenen laver jeg straek0velser og traener min PC muskel. Bliver spaendende at se hvor meget det giver.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 15:26

Hej jelq'er drenge

Tænkte straks på Jer, da jeg læste om dette nye norske "penis atlas"

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=294359

Måske atlaset er noget for Jer?! .. Tag et kig! - der er mange forskelligartede tissemænd at kigge på

ps. Jeg var nødsaget til at bruge mormors lup. Ikke fordi tissemændende er små, men billederne kan ikke forstørres

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 15:30

Det skal du ikke være ked af Creamy. De har sikkert strækmærker LOOOL

Kunne man forestille sig en velassorteret "Tissemandsbar" hvor penisatlasset hænger. Så kan man selv vælge.........

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 15:44

Nu har jeg fikset det sådan, at jeg kan se dem lidt bedre! ..UHA, jeg må sige, at et par stykker af dem tror jeg sq er såkaldte 2 personers