/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genfyld
Fra : ferik
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 06-03-05 15:45

Er det mon mulig at genfylde en farvepatron til en lille kopi maskine, det er en
CANON Ditto-2, farven skal være sort, maskinen er vist mere end 10 år gl
under maskinen står følg: Canon F 129100
hvor kan jeg få den genfyldt til rimelige penge

Kommentar
Fra : newface

Dato : 06-03-05 16:37
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-05 16:57

Det er ikke blæk, men sort pulver du skal have.
Men der er ikke noget i vejen for at fylde løst pulver i.
http://www.refillshoppen.dk/group.asp?group=13&page=1
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 19:36

Men gør det på en stor avis.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-03-05 20:05

jeg har mailet med refillshoppen, de kunne desværre ikke hjælpe mig
jeg har haft kopimaskinen i mere end 10 år og ved godt at det er pulver jeg skal have fat i

Annuller spørgsmålet
Fra : ferik

Dato : 04-03-06 10:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål