/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Elvis solbriller, hvor kan jeg købe såda~
Fra : Ladmorillo
Vist : 2636 gange
120 point
Dato : 05-03-05 23:21

Hej

Jeg vil gerne have fat i et par Elvis-Solbriller ligesom dem Christian Slater har på i filmem "True Romance", se billedet via nedenstående link

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/true_romance/_group_photos/christian_slater3.jpg

Jeg ville foretrække ikke at købe dem via Internettet, da man jo helst skal prøve et par solbriller før man køber dem :) Er der nogle der kender en forretning i Kbh der måske kunne føre sådan nogle, eller nogle der ligner??
Anyone?

Ladmorillo

Accepteret svar
Fra : Cirkelinedk

Modtaget 120 point
Dato : 06-03-05 08:11

Her er en butik der sælger Elvis solbriller. Håber det kan bruges

http://www.dramashop.dk/group.asp?group=108&sort=&page=2
eller
http://www.billybob.dk/visning-udv.php?produkt=21560

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 06-03-05 16:12

Jo tak, dem har jeg også stødt på med en google søgning, men de skal være af god kvalitet og med mørke glas :)

- Ladmorillo

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 10-03-05 12:02

Hm kender ikke den film helt, men du kan prøve disse danske leverandører, der også skulle sælge via nettet:

www.orgreen.dk
www.barito.dk

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 10-03-05 22:32

Du behøver ikke kende filmen... der er jo et link til et billede!! Har du ikke læst mit indlæg!?

Og de links du gav mig var crap

- Ladmorillo

Godkendelse af svar
Fra : Ladmorillo

Dato : 19-06-05 00:29

Tak for svaret Cirkelinedk.