/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding i mediaplayer
Fra : Flash77
Vist : 294 gange
200 point
Dato : 05-03-05 17:10

Min mediaplayer virker ikke. Jeg har haft problemet før hvor jeg fandt et svar på www.eksperten.dk hvor man bare skulle gå ind i kør og skrive et par dll filer og så virkede det igen - men jeg kan ikke finde svaret igen. Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 05-03-05 17:19

Hej Flash 77
Læs dette link:http://forum.worldstart.com/archive/index.php/t-28552.html
Har ikke så meget begreb om dit problem ellers.
MVH
Flemming

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-03-05 17:27

Nix - det er ikke det jeg tænker på. Hver gang jeg vil afspille noget i mediaplayer kommer der en fejlmelding og skidtet går ned. Jeg har haft problemet en gang tidligere hvor jeg fandt et svar hvor jeg skulle gå ned i start/kør og skrive 2 forskellige dll filer og så virkede det igen. Jeg ved ikke hvad det egentligt gjorde, men det afhjalp problemet.

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 210 point
Dato : 05-03-05 17:30

Har du været på microsofs side :http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player/playererrors.aspx
Her kan du se fejlmedelser og hvad de betyder
Flemming

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 05-06-05 22:00

Tak for svaret flemlone - jeg ved ikke lige hvad er egentligt var galt med den, men nu er skidtet blevet formateret og den kører som den skal igen :).