/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Royal Flush - 500 stk. 11,5 grams - delu~
Fra : ivanovic1
Vist : 679 gange
1 point
Dato : 03-03-05 12:04

Hej Alle,

Jeg er ved at bestille et større parti hjem af følgende kategori:

- Jetonerne vejer 11,5 gram stykker, med metal inden i og kommer i en alu. kasse.

- Dimensionerne på jetonerne er 40 mm x 3,5 mm.

- Jeg bestiller 6 forskellige motiver, du kan vælge imellem

- De 500 jetoner er fordelt på følgende måde 150 stk. (1), 150 stk. (5), 100 stk. (25), 50 stk. (50) samt 50 stk. (100)

- Endvidere medfølger der 2 sæt spillekort, 5 terninger samt dealer brik.

- Jeg har modtaget prøver fra fabrikanten, så jeg ved hvad jeg snakker om.

Sættene er under vejs, og jeg modtager dem i april måned. Efter modtagelse vil de inden for 1-2 dage blive sendt videre.

Fragt ca. 61 kr. med Post Danmark (9-10 kg)

Hvis du ønsker at se billeder af sættene kan du skrive til min mail som er ivan@pv2net.dk

Prisen for et sæt = 499 kr.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-03-05 12:18

ivanovic1> kandu.dk er primært til spørgsmål og svar, ikke til salg af forskellige produkter.

En anden ting, du har mange spørgsmål stående som ikke er blevet lukket.
Over det svar du synes er bedst, trykker du >accepter svar< , og det giver en lille belønning til svareren.
Dine point er brugt uanset om du lukker det eller ej, men du vil gøre dem der har hjulpet dig, glade for din værdsætning af hjælpen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-03-05 12:22

Det du tilbyder at sælge, kan man købe i Fakta pt. Så sæt en annonce i den lokale ugeavis istedet for at bruge dette forum til annoncering.

Memuel

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 11 point
Dato : 03-03-05 13:47

sælg dem evt. her:

www.qxl.dk
www.dba.dk

Mvh Niels

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-05 15:58

jeg tilbyder 50 kr. incl fragt

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-03-05 20:44

Tak for svaret NielsPT.