/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Point til flemlone
Fra : arne.jakobsen
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 26-02-05 16:55

Hej Flemming og Lone. Jeg synes at jeres tip var rigtigt godt og at det ikke blev bedømt helt retfærdigt. I får derfor et lille plaster på såret. Venlig hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-05 17:04

Tak Arne. Det var første gang idag vi var på Kandu.dk, så det var såmen bare for at se om der var andre som deler vores interesse omkring Madeira.
Mit tips var jo helt uden indhold idet der jo ikke var nogen tips..... i nær fremtid kunne jeg godt tænke mig at lave en hjemme side omkring vores ferier på øen, da vi har skrevet dagbog fra en del af turene.
Venlig hilsen Flemming

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 17:12

Hej Flemming og Lone. Hjerteligt velkommen på Kandu.dk. Du har ikke ret i at dit tip ikke var et tip.
Tippet bestod i at se på jeres profil og henvende sig til jer hvis man har interesse i ferier på Madeira.
Hvis alle de 5 der fik lov at vurdere jeres tip, havde givet top-karakter, havde I fået 50 point. Da du Fl. har besvaret dette spørgsmål inden for 1 time, får du 50 point af mig + 10 point fra Kandu + de få (ca. 10) for tippet.

Igen Velkommen til. Hilsen Arne Jakobsen