/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer efter install. af AVAST
Fra : larsbjoern
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 25-02-05 18:51

Hej venner! - HJÆLP!
Medion MD8383 - XP. Efter udløb af 3.mdr. med ETRUST Antivirus har jeg installeret AVAST (uden først at fjerne ETRUST). Nu har jeg problemer. XP starter normalt op, dog uden ikoner til højre i bundlinien. Uanset hvad jeg vil foretage mig "koger timeglasset". Har du et bud på problemet? Er det virusprogrammerne der blokerer? Er det helt andre problemer? Hvordan får jeg adgang til at foretage mig "noget"?
(Helst et detaljeret "dummy-svar").
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-02-05 19:05

du skal gå ind og deaktivere etrust og fjern så programmet gør det samme med AVAST her efter geninsaller AVAST
vil anbefale at du tager et kig på www.arlet.dk og www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 25-02-05 19:20

Tak rowt, - men hvordan får jeg deaktiveret og mulighed for at fjerne "når den går igang med at "koge" såsnart jeg foretager mig noget?"

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 25-02-05 20:28

ctrl+alt+del kan prøves

men eller i fejlsikret tilstand

kontrolpanel tilfør/fjern program

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 26-02-05 12:27

En lille hurtig forklaring på hvordan opstart i fejlsikret tilstand og præcis hvornår man skal trykke F8 havde sparet mig meget tid og adskillelige opstarts - men det vigtigste er, at nu "funker" det igen - Avast røg ud igen!
Så tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 26-02-05 12:30

Tak for svaret rotw, men jeg kunne godt lige have brugt en hurtig forklaring på opstart i fejlsikret tilstand - men nu kører det!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 15:33

ja det glemte jeg vel nok at fortælle dig sorry