/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
ikke til stede /Office 2003
Fra : IngeMadsen
Vist : 2847 gange
75 point
Dato : 25-02-05 11:14

Hej

Jeg vil gerne vide hvordan jeg laver et autosvar (ikke til stede-svar) i Office 2003. Jeg mener at have fundet stedet, men kan ikke få det til at fungere.

hilsen
Inge

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-02-05 11:32

Outlook 2003 Funktioner > ikke til stede assistent
Her indtaster du bare din besked og husk så at oplyse om du er tilstede eller ej.

Kommentar
Fra : IngeMadsen

Dato : 25-02-05 11:46

det er da meget godt, men den findes ikke i mit program. Jeg har forespurgt i det edb-firma, mit firma bruger, men de vidste det ikke, og mener de har lagt hele programmet ind.

Jeg har under funktioner fundet noget som hedder regler og beskeder, og tror nok det er det jeg skal bruge, men jeg kan ikke finde ud af det ud fra hjælpen i office.

hilsen
Inge

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-02-05 11:54

Hej Inge,

Om der er små ændringer i Outlook 2003 kontra 2002 - det er muligt.
Men i en Outlook 2002 (Engelsk version) finder du punktet "Out of Office Assistent" (ikke til stde assistent) umiddelbart under punktet med "Rules Wizard" (regler og beskeder).

Husk at udvide hele funktioner - så burde den dukke op.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : IngeMadsen

Dato : 25-02-05 12:11

Hej Ivan

Selvom jeg har udvidet så meget jeg kan, er der kun regler og beskeder.

Når jeg går ind i den, synes jeg det virker som om det er den jeg skal bruge, men jeg fatter den simpelthen ikke, og jeg kan ikke få den til at virke.

hilsen
Inge

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-02-05 12:13

Når du klikker på funktioner expanderer den så helt, eller er der 2 små pile nede i bunden af menuen du lige skal klikke på?

Kommentar
Fra : IngeMadsen

Dato : 25-02-05 12:19

Den er expanderet helt, det er regler og beskeder jeg ikke forstår

hilsen
Inge

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-02-05 12:37

Jamen de beskeder er til dig selv, de anvendes i forbindelse med regler. Så kan du f.eks. få Exchange til at sende en besked til din mobil-telefon når der kommer mails fra skattevæsenet (dumt eksempel).
Det andet der skal du have fundet den "Ikke til stede assistent". Det kan så bare undre mig at den ikke er der....

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-02-05 12:39

Hvad hvis du går under funktioner>tilpas>kommandoer, kan du så finde den der?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 75 point
Dato : 25-02-05 14:25

Glemmer i ikke lige at autosvar kræver en Exchange server for at virke?

Godkendelse af svar
Fra : IngeMadsen

Dato : 03-08-05 11:22

Tak for svaret Better_Performance.