/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dreamweaver + ultradev
Fra : Seawolf
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 02-09-02 11:17

Hej !
Er det muligt at importere, noget der er lavet i UltraDev 4, i/ til dreamweaver MX ?
Det er noget dynamik til en webside der skal tilkobles til noget der laves i Dreamweaver MX. Hvis der er muligt, hvad jeg tror det er, hvordan gøres det ? Er det den klassiske metode, hvor man søger for en knap at åbner den dynamiske del, via en link som åbnes ekempelvis i mainframe ???

Kommentar
Fra : dejlig

Dato : 03-09-02 05:06

Kan du ikke copy/paste den del af koden du skal bruge, fra MX ? Du kan også forsøge at lave det i en template, og tilføje den i UD.