/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
har brug for hurtig inspiration
Fra : mathiasmb
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 19-02-05 20:21

Jeg har en dansk stil for til i næste uge og jeg kunne godt bruge nogen ideér. Den skal handle om "venskab" og skal være en historie.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:43
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:45
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-05 20:48

Du skal passe på med at "låne" andres opgaver, det kan sagtens give bagslag og slet ikke være din personlighed som skinner igennem.
Du må da selv indeholde idéer til emnet. Tænk på venskabet til f.eks dine forældre, en kammerat, en pige (hvis du tør skrive det), en hund eller andet dyr.
Go' opgave til dig
Søren

Godkendelse af svar
Fra : mathiasmb

Dato : 20-02-05 23:05

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-02-05 20:26

Hej Mathiasmb
Takker for points, og håber du får 13, siden du valgte selv at skrive
Søren