/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Billig overnatning i Hvidover
Fra : michan
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 01-09-02 21:26

Jeg mangler en billig overnatnings mulighed i Hvidover, gerne privat udlejning.

Er der nogen som kender nogle muligheder ?

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-02 23:10

Du kan prøve her

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 01-09-02 23:13

Vandrerhjemmet Belægningen

Vandrerhjemmet er indrettet i to tidligere indkvarteringsbygninger for Avedørelejrens soldater, men er i dag et nyindrettet vandrerhjem med alle moderne faciliteter. Der er nu 31 værelser med i alt 95 sengepladser.

Belægningen er åben hele året.

Belægningen
Vestrekvartergade 22
2650 Hvidovre
Tlf. 36 77 90 84
Fax 36 77 95 87
E-mail: info@belaegningen.dk

Se mere om beliggenhed/transport, faciliteter, service og priser på Belægningens hjemmeside: www.belaegningen.dk

Der skete en fejl, så her er det jeg ville sige Hilsen Hans Hvidovre