/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Dagens Joke
Fra : granslam
Vist : 589 gange
500 point
Dato : 18-02-05 11:37

kom med en rigtig god joke

mvh Granslam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-05 11:38

http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=11223 her findes en god en hver dag.

Danmarks sjoveste bladtegner!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-05 11:44

Der kommer en ny om ca en time

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 11:49

Forleden var der en pragtfuld streg i Ekstrabladet. Desværre kan tegningen ikke vises her, men jeg skal prøve at gengive den alligevel :

Manden sidder på lokum og læser avis. Ved siden af står fruen og spejler sig i i badeværelsespejlet, da hun siger :

Øv, hvor er jeg kommet til at se gammel og slidt ud. Mine bryster hænger og jeg har vist også taget på og er ved at blive fed. Kan du ikke komme med et kompliment ?

Manden svarer : Dit syn er perfekt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-02-05 12:44
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-02-05 12:44

Hey Granslam..

Haha, den her er kanon:

To københavnere, en pige og en dreng, har været kærester siden folkeskolen.
En dag får pigen plads på en højskole i Jylland og flytter derfor fra København. Kæresteparret prøver at holde kontakten ved lige, men de glider lige så stille fra hinanden.

Drengen bliver dog ved med at ringe og skrive til pigen, der i mellemtiden har fået en ny kæreste.

Da hun begynder at lægge røret på, hver gang hun hører at det er ham, der er i telefonen, stopper han med at ringe til hende, men skriver I stedet endnu flere breve.

Pigen besvarer ingen af hans kærlighedsbreve. Men han fortsætter dog uanfægtet med at erklære sin kærlighed pr. post.

Til sidst bliver pigen godt træt af hans skriverier og udarbejder en plan, for at få ham til at stoppe med at skrive til hende. Hun får taget et billede, hvor hun ligger på knæ foran sin nye kæreste og sutter hans "lille ven". Derefter skriver hun et brev til ekskæresten, hvori der står:

"Jeg har fået ny kæreste! STOP så med at skrive til mig!" Hun putter både billede og brev i en kuvert og sender det til ham.

Drengen bliver naturligvis meget ked af at modtage brevet, men også meget vred!! Han tager derfor billedet og skriver på bagsiden af det: "Hygger mig her på højskolen. Send flere penge!" og sender det til hendes forældre...

Mvh Niels!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:45

Nå da, da... endnu en vits-tråd, jamen så kommer der en lille en her
Citat
Hvad ville der ske hvis kloden drejede 30 gange hurtigere rundt?
Løn hver dag og kvinderne ville bløde ihjel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:47

og liige et par fra tidernes morgen
Citat
Hvad er ligheden mellem Bjarne Riis og Sarah Young
Efter en lang arbejdsdag har de begge fråde om munden og ondt i røven

Hvad er ligheden mellem en jomfru og et modem?
Når man hører en hyletone ved man at man er kommet igennem

Hvad er det der er grønt loddent har fire ben og lugter af fisse?
Bill Clinton's billardbord

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-05 12:51
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:59
Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 18-02-05 14:03

hvad er ligheden mellem en vinduesvisker og blondine???

--> begge kører fint når der er vådt, men hviner når der tørt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 14:35

Dagens mande-løgn :

[hør] Skat ? Hvis du sutter den af på mig ?

Lover jeg; ikke at komme i munden på dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 15:14

Jeg har også en god vittighed, men jeg vil gerne kende reglerne inden jeg fortæller den. Man vil jo nødig komme galt af sted

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 15:16

Ole og farfar var ude at gå tur i parken.
Så sætter de sig på en bænk og farfar tager træskoene af for at lufte tæerne.
"Hurra" siger Ole, "Nu skal vi snart have en ny bil".
"Hvorfor tror du det" spørger farfar.
Ole siger:" Jo, for mor har hele tiden sagt, at når du sætter træskoene, får vi råd til en ny bil."

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-05 15:20

http://www.kandu.dk/dk/tip/10613 dullermarens oplevelse med sexdating er, sådan midt i det groteske, skæg.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 18-02-05 15:52

Ok, jeg tar chancen og fyrer en af

Citat
Lille Peter på 5 år skulle til tandlægen for første gang og tog det roligt, til han sad i stolen.

Så udbrød han stammende og med tårer i øjnene;
'Jeg..jeg..jeg kunne vel ikke blive kli..kli..klippet i stedet for?!

Lige en til

Citat
I går var jeg inde i en butik i max. 5 min.
Da jeg kom ud igen, stod der en motorcykelbetjent og skrev et bødeforlæg.
Jeg gik hen til ham og sagde: "Slap nu lige lidt af, giv dog lige folk en
chance!" Han ignorerede mig fuldstændigt - gik blot hen foran bilen og skrev
registreringsnummer ned.
Jeg hævede stemmen lidt og kaldte ham en stivbenet regelrytter.
Han kiggede på mig, mens han hev bøden af og begyndte så at undersøge
dækkene. Så begyndte han fandeme på en ny bøde.
Jeg bad ham stoppe og kaldte ham blandt meget andet en forbandet æggeskal.
Da han var færdig med den anden bøde, satte han begge bøderne under
vinduesviskeren. Så inspicerede han gummikanten på viskeren , og begyndte at
skrive en ny bøde.
Dette stod på i ca. 10 min. - jo mere jeg råbte, des flere bøder skrev han
ud.
Til sidst gad jeg ikke mere - min egen bil holdt trods alt lige rundt om
hjørnet.

God weekend

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 16:25

Den STØRSTE joke... se dig selv http://www.101jokes.dk/pages/foto.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:49

granslam... du kan jo også "plukke" en fra http://www.kandu.dk/dk/spg/58810

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 18:06

Don't Panic : http://www.kandu.dk/dk/tip/10307

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 19-02-05 11:11

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-05 11:42

Det ka' godt være creamygirl løb med 'sejren', men mine indlæg var morsommere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-02-05 11:58

ja der var rigtig mange gode imellem tak

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 12:24

hehe...Så kunne det alligevel betale sig at vove pelsen
Selvtak Granslammer.
Var det den med kli.. kli.. klippet der vandt, eller mig, betjenten og bilen ?!

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-02-05 12:34

mig, betjenten og bilen det kunne man jo selv finde på eller hva

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 12:35

Jo jo, det vil jeg da tro, at nogle særlige bæster ville kunne finde på

//God weekend