/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Battlefield Vietnam server
Fra : Pjevser
Vist : 730 gange
54 point
Dato : 15-02-05 18:10

Når jeg vil lave en dedicated server, så nogle venner og mig kan spille sammen over internettet!
Men når jeg så har lavet den, og kun har taget 1 maps med, hvordan kan jeg så vælge et andet maps og så genstarte serveren så den skifter Map, det er lidt irriterende at jeg hele tiden skal stoppe, og så starte serveren igen!

/Pjevser

Accepteret svar
Fra : eddieaa

Modtaget 54 point
Dato : 15-02-05 23:11

Det skal du heller ikke, du kan nøjes med at genstarte Server service, så stop service aktivere / vælg andet map og start service igen, så skulle det virke

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 15-02-05 23:16

Hmm jeg ser ikke lige frem noget knap eller noget som hedder det!

Kommentar
Fra : eddieaa

Dato : 16-02-05 18:30

Nu kommer det jo an på hvilken server du kører så det ville være en stor hjælp hvis jeg vidste hvilken server du kører

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 16-02-05 19:15

Det er det som følger med på Battlefield Vietnam cd'erne!

Det hedder BFVCC Server Manager

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 16-02-05 23:16

Det er lige meget nu :)
Har fundet en anden dedicated server program, mange tak for hjælpen :)

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 16-02-05 23:16

Tak for svaret eddieaa.