/ Forside/ Teknologi / Udvikling / XML / Spørgsmål
10  Angband 26
Konvertering til OIOXML
Fra : kurtvp
Vist : 1278 gange
20 point
Dato : 14-02-05 13:54

Vi har et økonomisystem der er udviklet i Pascal på HP/Unix, hvorfra der er mulighed for at udtrække kommaseparerede .txt, .doc. eller .xls filer med eller uden foruddesignede feltnavne, over på en PC'er, men mangler mulighed for at kunne konvertere disse data på PC'eren over i OIOXML, til leverering af e-afregninger til de offentlige myndigheder - kender nogen et konverteringsprogram der kan klare ovenstående og som kan downloade fra nettet ?

Accepteret svar
Fra : vibaek78

Modtaget 20 point
Dato : 29-03-05 19:42

Prøv at kigge på www.bizisland.dk Denne mappe løsning kan konvertere mellem flere formater. bl.a fra semikolonseparerede filer til OIOXML.

Godkendelse af svar
Fra : kurtvp

Dato : 30-03-05 11:40

Tak for svaret vibaek78.