/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
HJÆLP !! sygdom :(
Fra : Niqo
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 11-02-05 21:45

alle mine fisk har fpet nogen små hvide prikker over hele kroppen. der er platy, gyppy, maller, og sværdrager som har det.

alle fisk opføre sig normalt. men hva kan det være?

please hjælp mig .

MVH NIQO

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 11-02-05 21:54

jaja det kender jeg godt kan ikke huske lige hvad det hedder med gå i en dyrebutik der kan du køne noget til det så er det hurtigt væk

har du lige skiftet vand eller noget kan det godt komme det er en slags svamp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-02-05 23:04

Jeg husker ikke lige nu hvad hjemmesiden hedder, men kandu er altså fuld af oplysninger om den slags. Jeg har mange gange tidligere henvist til en Dansk hjemmeside hvor mange har fået svar. Prøv at bruge søgemuligheden oppe i højre side af denne side. Der er mange svar på dit spørgsmål. Gør altid dette før du bruger point på at stille et spørgsmål. Vi Kandu'er ved mange ting, men ved også at der er folk i Danmark, der ved mere end os. Vil alligevel prøve at finde linket til dig. M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-05 23:09

Her var den:

Prøv at gå ind på denne side, der er bl.a. en brevkasse hvor du kan komme i kontakt med andre Akvarister.

http://www.tropheus-siden.dk/

Håber det hjælper dig. Hilsen Arne

P.S.: Det kan godt være at det tager et par dage, men de folk er eksperter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-02-05 23:13

SKynd dig nu at slette dine andre enslydende spørgsmål sålænge de ikke er besvarede. Så sparer du point'ene.

Godkendelse af svar
Fra : Niqo

Dato : 12-02-05 00:03

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 12-02-05 09:50

Eller også skal du prøve at se på denne side, det er gratis at være med og alle er velkommen til at stille spørgsmål.

http://akvariesiden.dk der er næsten alt.

mvh Cirkelinedk