/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Spisesteder
Fra : bjarnebr
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 10-02-05 06:09

Er der nogen der kan gi mig en liste over steder hvor man kan spise gratis eller næsten gratis (f.eks. kirker).
mvh
bjarnebr

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-05 06:40

Her er nogen adresser på "varmestuer" gratis/billig mad, mulighed for at få en madpakke med hjem:
http://www.formidlingscentret.dk/page338.asp

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-02-05 07:13

Kirker ?????? Tænker du på de der små kiks ? lol

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-02-05 07:14

http://www.krishna.dk/ Indisk vegetar.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-02-05 07:16

Til linket ovenfor:
Vi holder åbent hus hver søndag kl. 15.00 i vores tempel i Vanløse, Skjulhøj allé  44. Vi synger Hare Krishna mantra, giver et oplæg om Krishnabevidsthed og serverer et gratis festmåltid. Alle er velkomne, gratis entré. For nærmere info, ring tlf.: 4828 6446, eller skriv til vores tempelpræsident, Gaurakrishna das.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-02-05 07:21

(Det er anden gang jeg sætter link og kommentar til link, hvorfor forsvandt det første gang ?! Lad lige være med det!)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-02-05 07:29

http://www.kirkenskorshaer.dk/adresser/index.html
Måske nogen gengangere med min første kommentar.
Varmestuer natvarmestuer og natcafeer

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-02-05 07:46

Den Tilsandede Kirke- Hverdag ml 8-21 Dagens ret 0 kr
Morgen comp Juice-æg,2 slags-mælk-rundstykker-varme naturligvis-tandsmør
Middag-Dagens varme ret I Dag-Suppe-Fyldte spidstegte agerhøns-3 slags is
Aften -13 slags højt belagt smørrebrød-rødvin-øl ad libitum
Til Natten-adgangsbillet til Skagen Kro med fri bar
Velkommen bjarnebr-tag venner med

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-02-05 18:47

olepost>0 kr...?? Jeg har hørt at de til gengæld forventer, at man hjælper med at feje gulvet...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-02-05 23:16

Tak til alle der har givet mig et link - jeg er i øjeblikket arbejdsløs og når de faste udgifterer betalt har jeg 300 kr om ugen til mad, tøj og fornøjelser.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-06-05 01:37

Tak for svaret mulberry.
Undskyld at jeg glemte at afslutte dette spørgsmål.