/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ryd Dokumenter tager laaaang tid. Hvorfo~
Fra : Perege
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 02-02-05 22:16

Når jeg vil vælger Start-Indstillinger-Proceslinje og menuen Start og derefter fanebladet Menuen Start-Tilpas og trykker Ryd, tager det enormt lang tid før det er "ryddet". Hvorfor det?

Jeg kører XP.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-05 22:17

Du har måske noget spam på din pc eller virus ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-05 22:18

Er den langsom til andet ??

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-02-05 22:21

som Sunowich skriver ville det være en god ide at scanne din pc for spam virus m.m
henter du ofte dokumenter fra disketter, usbpen m.m. ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 22:22

det kan jo være fordi du foretager netop den rydning for sjældent

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-05 22:34

Hvis bare det drejer sig om oprydning sku du hente et program der hedder BeClean det er fedt og lynende hurtigt Ad Aware se er et godt scanneprogram mod spam og spy og et der hedde Spybot er også godt Et godt antivirus program er Antivir og så det gratis
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 22:53

holder stadig på at det bare ikke bliver gjort ofte nok - det var hvad jeg i en sjusket periode måtte sande
Prøv i første omgang at gøre det hver dag når du afslutter/lukker pcén og se om det hjælper !

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 26-03-05 22:55

Tak for svaret Sunowich.