/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Sommerjob i England
Fra : Sillepigen
Vist : 3502 gange
30 point
Dato : 30-01-05 13:32

Hej.

Jeg vil rigtig gerne til England i sommerferien, og arbejde.
Gerne noget "backstage" som rengøring eller noget hvor man ikke har direkte kontakt med gæster/kunder, da mit engelsk ikke er perfekt.

Er der nogen som har prøvet noget lignende? Hvordan finder man job, og et sted at bo? Jeg har brugt nogle søge-sider, men her kunne man kun finde jobs, hvor man skulle være i mindst et halvt år, men skolen starter jo igen i august, så det går desværre ikke....

Mvh Kathrine

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 40 point
Dato : 30-01-05 13:39

Har du også prøvet her ??

http://www.eures.dk/
http://www.jobsabroad.com/England.cfm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-01-05 14:25
Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 24-02-05 18:39

Hej Alle!!

Jeg har fået 2 go'e råd, men desværre kan jeg kun finde jobs hvor man skal være mere end 1 måned, og det kan jeg som sagt ikke pga. skolen.

Jeg har forøget pointene og håber at høre fra flere der kan foreslå jobs, eller bare fra nogen der har arbejdet i England en i sommerferie eller gerne vil i år.

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : LenaNi

Dato : 27-02-05 19:58

Jeg står i samme sitiuation so du gør, vil søge arbejde i London i sommerferien, men mit engelsk er ikke perfekt, kan være der i 1½ måned. Skal vi slå og sammen

Jeg er netop ved at skrive en ansøgning til Legoland, eftersom jeg ved at de mangler sæsonarbejdere. Håber jeg kan få et job der. Herefter vil jeg koncentrere mig om at finde et sted at bo, men først hvis jeg får jobbet.

Vil meget gerne høre fra dig, og hvad du finder ud af

Iber87@hotmail.com

Kommentar
Fra : LenaNi

Dato : 27-02-05 19:58

Jeg står i samme sitiuation so du gør, vil søge arbejde i London i sommerferien, men mit engelsk er ikke perfekt, kan være der i 1½ måned. Skal vi slå os sammen

Jeg er netop ved at skrive en ansøgning til Legoland, eftersom jeg ved at de mangler sæsonarbejdere. Håber jeg kan få et job der. Herefter vil jeg koncentrere mig om at finde et sted at bo, men først hvis jeg får jobbet.

Vil meget gerne høre fra dig, og hvad du finder ud af

Iber87@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 11-06-06 10:42

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-06-06 12:44

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe