/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Ramblokke, hvad står der derpå.
Fra : EiHaBr
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 30-01-05 11:37

MIt spørgsmål.
Jeg har en Ram blok hvorpå der står
Kingston
Value-Ram
KVR 133x64 C3/256

Kan jeg montere flere hvor der ikke står helt det samme på, når bare de er Pc133 og f.eks 256mb.

Mvh EiHaBr

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-01-05 11:43

Helt kort: JA

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-01-05 13:01

Jeg glemte det halve af spørgsmålet hvad står teksten for: KVR 133X64 C3/256

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-05 13:58

Kingston Value Ram 133 mhz i 64 mb blokke Cas latency 3 størrelse 256 mb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-05 14:00

I visse tilfælde kan der være problemer med at montere andet fabrikant af ram, men i langt de fleste tilfælde går det godt! Rammen behøver heller ikke ha samme størrelse i mb!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-01-05 15:27

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
EVEREST Home Edition et god lille hjælpe program der kan fortælle om det hardware der sidder i din com og kan fortælle om div opdateringer af drivere mm
find dine ram http://www.computerstore.dk/googleadwords_ram.asp

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 07-02-05 21:34

ja det kan du godt men vær opmærksom på der er nogle små hak i ram blokken den skal passe ind i computeren hvis de gør det virker kortet.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-05 15:44

Hej igen EiHaBR. Du burde nok lukke dit spørgsmål nu.

Hvis du ikke ved hvordan man lukker et spørgsmål så er der en forklaring her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-06-05 23:47

Tak for svaret arne.jakobsen.