/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
En han-undulat søges, ca 1 år gammel.
Fra : monique1983
Vist : 957 gange
20 point
Dato : 25-01-05 13:58

Da jeg i forvejen har en hun undulat, søger jeg hende en mage som kan underholde hende lidt. Den skal helst være tam, men de er bare ikke til at opstøve nogle steder, håber der måske er nogen der kender nogen der skal af med en eller lignende.

Mange hilsner Monica

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-01-05 14:29

Forslag til hvor du også kan søge en:
Den blå avis , gul &gratis, Dyrenettet.dk, og søg efter undulatsider på nettet, der er hjemmesider hvor der også sælges privat.

mvh dova

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-01-05 14:32

Hej Monica. Nu koster en unddulat jo ikke al verden, så det vil undre mig, om du ikke kan opsnuse en han hos enhver dyrehandler. Ved private opdrættere er undultaterne mange gange lidt dyrere, men fremdeles en mulighed. Søg på nettet under fugle/undulat-opdrættere eller fugleforeninger, hvor du kan få flere oplysninger. En anden mulighed er, at kigge i den Blå eller Gule avis, event. også på nettet, under fugle?
God jagt.

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 15:14

Det bliver nok svært at finde en så ung tam undulat..jeg tror ikke du kan finde nogle folk som vil sælge deres kære undulat når den først er blevet tam.

Men måske du købe en ny hos dyrehandlen og selv gøre den tam, men du skal lige vide at når 2 tamme undulater sættes sammen så kan de godt gå hen og blive mindre tamme.
de vil ikke blive meget mere tamme end det de er nu, hvis du gør dette. Har selv oplevet lign.

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 20 point
Dato : 25-01-05 16:03

Forbindelsen til kandu er til tider elendig. Har prøvet i over ½ time at sende yderligere et svar med mange links, uden at komme igennem hverken med opload-svar eller download spørgsmålet. Nu, efter igen at have fået forbindelse, (al anden forbindelse til internet var o.k.), så nu nøjes jeg med det sidste link jeg fandt, hvor undulater kun koster kr. 12,-. http://www.bonniedyrecenter.dk/default.asp?contentsection=A36D2EE888084A6CBF4BCDFBFEDAE179&objectid=452 . Bonniers har forretninger i hele Danmark. Med hensyn til en tam undulat, så er dette ikke så vigtig, endda, - fordi man selv forholdsvis hurtig kan få en undulat tam ved megen aktiviering, - modsat vil 2 undulater sammen ikke mere være så tamme, da de har nok selskab af hinanden. Her er et enkelt link mere til forsk. klubber. http://dmoz.org/World/Dansk/Fritid/Husdyr/Fugle/Undulater/
Mvh akle

Godkendelse af svar
Fra : monique1983

Dato : 13-04-05 20:59

Tak for svaret akle.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-04-05 17:10

Velbekomme, håber du "finder" din undulat.