/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lykønskningstråd til Creamygirl
Fra : Klumme
Vist : 493 gange
200 point
Dato : 20-01-05 19:31

T I L L Y K K E Creamygirl med de 27 år. Jeg håber du får en daaaajlig dag, med masser af røde vingummibamser.

Din ven Klumme / Krumme LOL

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 19:37

Har Creamygirl fødselsdag ??

TILLYKKE !!!!

Så gir hun nok en lille en
en lille en

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 19:42

Hvorfor pokker skal den være så lille??????

Creamygirl, jeg vil bøvse hele alfabetet med dig........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-05 19:44

Ak ja! 27 år!! Nu går det ned af bakke!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-01-05 19:46

Hej Creamygirl

Der skal også lyde et STORT TILLYKKE fra mig.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 19:46

Og jeg som troede, at Creamygirl var en sild på mindst 35.
Nå men

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-05 19:47

Mange tak Krumme
Jeg er sikker på, at du ville elske at se alle de sjove gaver jeg har fået. En lerklumpstatue fyldt op med farvestrålende sugerør - en diamant halskæde, lavet af makaroni - en dug med tegninger malet på af 14 dejlige børn - de mest søde og underlige kort, alle flot dekoreret med en masse tingel tangel osv osv..

Røde vingummibamser?! jo da...det fik jeg af min søde søn
med lovning på, at han måtte smage!

Jeg giver en 'stor', hvis du skulle runde Århus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-05 19:47

Men en sand Femme Fatale at fejre

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-01-05 19:51

Et stort tillykke skal da også lyde her fra Fyn´s land

27 år ....... ja, ja creamy du har en del tilgode endnu, vent du bare

fortsat god dag og mange hilsener
Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 20:19

Runde Århus.. he he - Det ku jeg da sagtens finde på - Jeg stiller mig bare på Århus banegård og stopper en indfødt og sir' Halooo do der, kender du Creamygirl. Der går ikke mere end 10 min, så kan du godt trække den første flaske op - Der er jo ikke skruelåg på Champagne vel??? Men nu skal du jo lige hjem først til hende der Mutter hønsestrik...... Du må vel føre bil igen engang i midten af februrar 05

PS. Du er jo Stenbuk Ik?? Meget spændende...... LOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 20:33

creamygirl

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-01-05 21:42

27--Hvilken heeeeerlig alder---a ka et husk så langt tilbavs---LOL
Rigtig hjertelig

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-01-05 22:33

Stort tillykke Creamygirl, man får mange søde gaver i en børnehave

Hilsen Ripley - Husk nu at dele bamserne med din søn

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-05 22:44

Tak til alle for tillykkerne

>Klumme

Nu må du styre dig. Stenbuk min bare dendrit. Jeg er sq vandmand. Har du liiige glemt at tjekke dit eget link?!
http://www.glemsom.dk/kalender/stjernetegn.htm

Nope, spøg til side. Indtil for fem år siden var jeg faktisk stenbuk (troede jeg)
Jeg fik så et af de der ungdomsflip - og skulle for alt i verden prøve at have lagt et personligt horoskop - og hvor blev jeg overrasket over, at jeg så pludselig var blevet til en vandmand, men ikke desto mindre er det rigtigt..lol
Jep, det er ikke nemt at være født i skæringsdatoerne, men det afhænger af både fødselstidspunktet og året.

Se selv http://www.astrology.dk/1hus/signborder/index.htm#tabel

hehe..Jow, jeg runder lige æ vestkyst en gang i morgen. Miss Hønsestrik skal sq give en 'føssedagsøl'. Forøvrigt drømte jeg i nat om hende der fortalte det med de fire liter stearin, der endte i tomaten - og som du kaldte for Madame Toussaud
Det var en skrækkelig drøm..lol

Godt du hører efter i timen Klumme. Selvfølgelig er champagne ikke med skrueprop, Fy da!...
Når du rammer Århus lover jeg at trække den bedste rødvin op du nogensinde har smagt - men husk vingummierne!

Tak for idag

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-01-05 22:45

Tillykke Creamy...håber du har haft en dejlig dag..sikke skønne gaver du har fået af din søn Hvor dejligt, sjældendt af drenge er så produktive

Klumme...Creamy er da vandmand

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 23:22

Bare lige kort - hva forstand har en bonde på agurkesalat, men det står sgu da her:

http://hjem.get2net.dk/megadisc/astrology/stjernetegn.htm

Eller HWA..........???????????????????????

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 20-01-05 23:44

Øv, er creamygirl ikke ældre - så må jeg opgive. Overgår til plan B (Arne.Jacobsen).
Tillykke Creamy, og tak for din måde at være på. Håber du får en kanon-dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 23:59

Hmmm - Har nu læst det der Astrofysik igennem, og der er åbenbart mere mellem himmel og jord end så mange andre steder. Inden man får set sig om, så er man en hest eller et dumt svin LOOL.

Jeg håber din dag gik rigtig godt, og jeg kan jo se at du fik mange fine gaver. Så nu må du ha en god tur hjem til kartoffelrækken og den "fodformede" (ajii det er ikke pænt af mig at sige - hun er garanteret ret sød, når det er din veninde)

Få kylet noget øl mv. ned, så I kan få den skid på og komme hjem og sove. Pas på jer selv

Hov forresten.. Jeg æææælsker rødvin *SS* Jeg bliver selskabelig, underholdende, tolerant, begavet, veltalende, morsom, storsindet, rundhåndet, mandig, kærlig og køn af rødvin, og så vil jeg slås *GGG*

De bedste hilsener og krum fra din ven
Krumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 00:02

Hold da helt op hansen9 - den var god LOOOL - Nap du bare arne.jacobsen, men pas på, han er garanteret snævert bygget

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 00:11

Hej igen Creamygirl.

Så er det lukketid, og selv om det kommer fuldstændig bag på dig, *GG* så skal du ha de udlovede point.

Krumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-05 06:21

Ja jeg er fuldstændig mundlam...lol Havde det været mig ville jeg have givet dig pointene for din kommentar kl. 23.22

Beskrivelsen af dig selv efter indtag af rødvin passer også ganske godt på mig.
Eneste forskel er, at jeg gerne slås hele tiden

Ha´en SUPER dag!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 21:19

Hej creamy. Så er du lidt ældre, men sikkert stadig smuk *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 21:21

Yes

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 21:23

Vidste det. Skønhed forgår ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 21:26

Fik du den??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 21:28

Var det da en joke?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 21:30

NAJJJJJJ - hvor ku du tro det *SS*