/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
drikke-kryds og bolle spil: Regler?
Fra : hojriiskim
Vist : 2773 gange
50 point
Dato : 15-01-05 18:10

Hey..

Jeg har fået et spil kryds og bolle hvor brikkerne er glas. Jeg har ikke rigtigt kunnet finde nogen måde at spille det på..

Nogen der har en god ide??

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-05 18:37

Kunne man forestille sig, at der spilles med 2x3 fyldte glas. Når den første har tabt, skal han drikke fra 1 af glassene fra den vindende spiller. Det glas stilles tilbage, men må nu IKKE flyttes med igen. Det bliver altså noget sværere for den vindende spiller at vinde næste runde. Sådan fortsættes der til den er tom - eller stillingen er så fastlåst, at begge parter er enige om remis - herefter startes forfra.

Send din adresse, så kommer jeg og tester, om det ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-05 19:17

Hvor mange kan vi være til det spil.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 10-06-05 12:51

Tak for svaret erling_l.