/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forhindring af datakørsel - XP SP2
Fra : CADmageren
Vist : 1139 gange
100 point
Dato : 12-01-05 09:23

Hejsa

Efter installation af den dejlige SP2 til XP, har jeg problemer med
Windows har lukket dette program for at hjælpe med at beskytte din computer.

"Indexing Service Filter daemon."

Så har man mulighed for at skifte indstillinger:
Slå forhindring af datakørsel til for alle programmer og tjenester, undtagen dem jeg markerer.
Her er "Indexing Service filter daemon" slået til.

Endelig når man klikker ok, og luk, kommer der en fejl og servicen lukkes.
Men for at det ikke skal være løgn, så gentager dette sig et øjeblik efter igen!!! Programmet forsøger hele tiden at starte igen.

Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 12-01-05 09:39

Prøv at gå i kontrolpanel-firewall -undtagelser og sæt flue

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 12-01-05 09:58

Hej Ole

Der har jeg også været inde.

Jeg har slået Windows Firewall helt fra, da jeg bruger Norton.

/ Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 10:11

Du kan jo prøve at højreklikke på din harddisk/harddiske og så fjerne flueben i Indekser dette drev, så der søges hurtigere!

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 12-01-05 10:18

Jamen formålet med Indexing er vel netop at det skal være hurtigere at søge!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 10:27

Ja men i praksis betyder det ikke noget! Index service er en baggrundservice der kører hele tiden. Dvs den sløver din PC generelt. Så spørgsmålet er om man vil bruge 10 sek mere til at søge eller om man vil sløve sin PC generelt

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 12-01-05 10:41

Ja hver mindre man er et rodehoved som mig
53 GB fordelt på 178.741 filer - det tager mere end 10 sek

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-05 10:44

Når windows lukker index tjeneste ned virker den jo alligevel ikke! Men det var bare et forslag! Det er jo op til dig om du vil bruge det!

Godkendelse af svar
Fra : CADmageren

Dato : 18-06-05 21:35

Jeg fik jo egentlig ikke løst problemet, men rydder bare lige lidt op her på kandu
Tak for svaret tedd.