/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail
Fra : Iboga
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 10-01-05 18:57

Hejsa.

Er det muligt at vidresende mails fra en hotmail konto til en anden konto?
Har kigget under hjælp, men synes ikke at jeg kan finde det.

- Iboga

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 18:58

videresend = forward - så ja det kan du

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-01-05 18:58

Altså...du kan jo sagtens sende fra Hotmail og til jubiimai..eks..
man kan sede til alle og modtage fra alle.
Om det hedder Hot eller jubii har bare noget at gøre med hvor en "postkasse" står !

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-01-05 18:59

miritdk< se der var du jo først

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 19:01

Trinethk - konkurrerer da ikke ........... og du uddybede jo svaret

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-01-05 19:06

Skægt, da jeg sendte spørgsmåklet afsted, tænke jeg at det nok ville bliver misforstået.

Det jeg mener er at mine mails fast bliver vidresendt til en anden konto. Så jeg aldrig nogen sinde mere skal gå ind på hotmail.. Kan i følge mig?

-Iboga

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-01-05 19:09

Iboga< Nååå....øøhh...jeg tænker !
Ved det ikke lige pT

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 10-01-05 19:10

Du kan sagtens sætte din Outlook op til at hente din Hotmail-mails.

Accepteret svar
Fra : Pc freak

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-05 19:12

det kan ikke lade sig gøre... dels fordi at hotmail ikke har den funktion og så fordi at de lukker din konto hvis du ikke har været online i 30 dage...

/Pc freak

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-01-05 19:18

Faktisk har de den funktion, men det skal man betale for. Har lige undersøgt det, og når du betaler for en konto hos hotmail bliver den ikke lukket før du ber om det... :)

Trinethk-> Bare ok..

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 10-01-05 19:21

Jeg er nu ret sikker på at mine hotmail-mails er dumpet ind i min indbakke i Outlook. Du kan tilføje nye konti i Outlook, og så kan man vælge at oprette forbindelse til en HTTP-email server, alá Hotmail.

Angående det med at være inaktiv i 30 dage, kender jeg ikke noget til, men man kan vel overkomme lige at logge ind en gang hver 30. dag.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 19:46

det er gratis lidt endnu at vidresende det til outlook

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 11-01-05 11:31

Ja? Men så kommer hvordan jeg opsætter den i outlook.. Bla andet med deres indgående post server navn.

Men kigger man på hotmails hp, og under hjælp fortæller de direkte at er man almindelig ikke betalende kunde kan man ikke sætte den op i outlook.

Men vil da klart prøve.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 11:36

hmmm bruger ikke hotmail men har da set hos venner og bekendte at de får deres GRATIS hotmail ind på outlook express - så det kan altså lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 11-01-05 16:31

Strange... lol
Men jeg prøver!

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 17-05-05 18:25

Tak for svaret Pc freak.

Du er den der kom med det bedste svar.