/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Evisu jeans
Fra : jonassr
Vist : 14628 gange
100 point
Dato : 28-12-04 12:14

Hejsa jeg søger hjemmesider hvor man kan købe evisu jeans og hels her fra danmark.. er der nogle der ved om man kan købe evisu i Odense..?+

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-12-04 12:16

Mener kun de forhandles i en butik i københavn!

Accepteret svar
Fra : 1003jeppe

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-04 12:20

Tag et kik på denne side, her er måske et svar !!!
http://www.odense-casuals.dk/docs/thread.php?threadID=1537
1003jeppe

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 29-12-04 11:22

Tak for svaret 1003jeppe.

Kommentar
Fra : kasper_john

Dato : 29-01-05 19:42

Man har også kunne købe evisu jeans og hættetrøjer på www.svedigt-kluns.dk.
Der er mange butikker i kbh der sælger det.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 06-02-05 14:03

der er ingen ting evisu på siden mere.

Kommentar
Fra : kasper_john

Dato : 07-02-05 15:54

hej,
det har jeg set, sorry.
Jeg har mailet til dem og spurgt om det kommer snart igen og det siger de ja til.
Men når man er medlem på ders side får man besked i et nyhedsbrev når det kommer.
Håber bare det er snart fo ellers kommer jeg sikker til at bruge mine penge på noget andet :D

Kommentar
Fra : eclipze

Dato : 02-08-05 00:25

Du kan jo også tage chancen som f.eks. har gjort !! bestil fra england, her finder du vare som der ikke er enhver der render rundt med i danmark hvilket gør dig til noget unikt , dermed tomps up ! her nogle websites som du kan prøve at surfe lidt rundt på !!

www.bbclothing.co.uk - her har de meget fedt tøj, ikke bar evisu men et lækkert udvalg af dress som vil få de danske teresser til at stråle !

www.KitMeOut.com

www.BlueFly.com

www.Haburi.com

www.DLClothing.co.uk

www.yoox.com

Eclipze - Odense Casuals Youth

Kommentar
Fra : bakton

Dato : 03-01-07 17:21

Hej : ) Kan man godt få de bukser i størrelse 29-30?? kan nemlig ikke finde nogen på nettet i den størrelse.

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 03-01-07 17:44

Det v ar da utroligt så længe et spørgsmå kan hænge ude i den elektroniske verden
Godt nytår 1003jeppe

Kommentar
Fra : complx

Dato : 16-02-08 14:43

hey du kan købe evisu i alle quint butikekrne rundt i dk.. der er pt ingen forhandlere af evisu i odense så vidt jeg ved men ellers kan du tage til kbh hvor evisu har deres flag ship store i galleri k i det indre kbh....

Kommentar
Fra : Søren_Jensen

Dato : 27-02-10 18:09

[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : Søren_Jensen

Dato : 27-02-10 18:10

Ville lige dele et link jeg har fundet, da der er en god sammenligning af de forskellige evisu jeans.

http://www.drengemode.dk/subproducts/Jeans/Evisu.html