/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
FAKTA PÅ BORDET OM DET UNATURLIGE
Fra : Strandkro
Vist : 569 gange
10 point
Dato : 27-12-04 15:28

Mange har oplevet sære ting i livet - men beholder for sig selv for ikke at blive til grin !
Har set underlige uforklarelige ting !
Uforklarlige oplevelser (som har efterladt spor)
Det samme uden - beviselige genstand !
Blev berørt - selvom du var alene
Drømmen som blev til virkelighed !
Sover og drømmer - men er i bevidsthed -
Drøm - mareridt som du har mental styrke til at vågner op fra
Drøm - du vil ud af - man du kan ikke bevæge dig.
SØVN - Du ved at du taler - men ikke blive hørt - selvom du IKKE er alene i stuen.
OSV OSV

Hvad skjuler du - som du vil have besvaret ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:30

har du en hjemmeside du reklamerer for senere ???????????????

FAKTA PÅ BORDET !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 15:55

Jeg tror, at Strandkro lider lidt af gentagelsestvang....

Ikke for at være modbydelig eller kandu-politi eller noget, men min fornemmelse er, at løbet er kørt her Strandkro... Dine spørgsmål bliver ikke længere taget seriøst. Så hvad med at komme frem eller helt blive væk?

Vaxen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 16:40

Strandkro................er der rabat ved tilmelding af flere Kandu-brugere.
Nu er bogen du nok sælger vel ordentlig oversat.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-12-04 17:09

->Strandkro
Har fulgt med i alle dine tråde og er ikke blevet en s--- klogere på hvad det er du vil.
For at få lettet tågerne vil jeg da gerne komme med et ærligt bidrag, mere for at se hvad du vil bruge det til.
Jeg har masser af gange haft mareridt, og været i stand til at tvinge mig selv til at vågne, uden at jeg har spekuleret over, om der skulle være noget besynderligt i det.
Så- Strandkro, nu har jeg lettet mit hjerte--og hvad vil du så bruge det til??????

I angstfuld bæven
dabj

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 17:10

Hvad ER det, du skjuler, Strandkro........?

Eller er du bare en tom boble, der gør nar af spørgsmål, der har dyb betydning for nogle mennesker?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 17:24

Vaxen
Vi ved begge hvad det piner dig !
Er du nærtagende som ikke kan tåle modsigelser ?

Vaxen
Gentagelsestvang - Nej !
Der er tale om forskellige emner og forskellige synsvinkler !

Vaxen
Har du fået opfordring til at tale på andres vegne ? Som du ser jeg får mange seriøse besvarelser !

Emesen
Oversættelse: Jeg får brug for din hjælp - tilsat godt med dit humør !

MVH
Strandkro

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 17:27

Mirith
Hjemmeside - Nej - har du ?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 17:32

Du glemte at svare mig, Strandkro.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 17:39

Dabj
Hvis din påstand er rigtigt og ikke en provokation - så var spørgsmålet ikke dumt !

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 17:39

Dabj
Hvis din påstand er rigtigt og ikke en provokation - så var spørgsmålet ikke dumt !

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 17:48

Hvilket spørgsmål var ikke dumt, Strandkro?????????????

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 17:50

Hvad er det for en "påstand" dabj er kommet med, Strandkro????????

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 18:38

Hvad piner mig Strandkro? Du ved tilsyneladende mange ting.... Også om mig.

tåler modsigelser - gør du? Jeg elsker diskussioner, synes det er brandsjovt, men her er ingen diskussion i det, der kommer aldrig et svar.... - og det er faktisk heller ikke sjovt længere...

er nærtagende... Er du?

Nej, jeg er ikke blevet opfordret til noget som helst, bare lavet en ganske subjektiv opsamling af de mange indlæg, jeg har læst i dine tråde...

Jeg synes tonen bliver negativ, hvis jeg har bidraget til det, siger jeg undskyld. Det mener jeg ikke er meningen her.

Som sagt synes jeg emnet er interessant og med den rette vinkel også relevant. Jeg synes det hører hjemme i smalltalk, derfor har jeg lavet tråden der. Ikke i nogen grim, ond, nedladende mening, men for at få diskussionen i gang på en positiv og åben måde.

Håber vi ses der!

Vaxen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-12-04 18:40

->Strandkro
Jeg ved ikke, hvad det er for en "påstand" du taler om, men der er absolut ingen provokation i mit indlæg.
Med hensyn til at mit spørgsmål "ikke er dumt" så fatter jeg ikke en brik af hvad du mener, men det er måske heller ikke meningen.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 20:04

Jamen måske mener Strandkro, at det er hans eget oprindelige spørgsmål, der ikke er dumt, -set i lyset af dit svar, dabj.....

Men Strandkro er vist holdt op med at svare mig... Han er måske ikke vant til at blive taget alvorligt..

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 27-12-04 20:48

med undren har jeg læst denne tråd. Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår det oprindelige spørgsmål?
Strandkro, er det du spørger om. Om jeg har fortrængninger som jeg gerne vil have op til "overfladen" igen - altså være i stand til at huske igen?
Eller handler dit oprindelige spørgsmål om? Der er nogle der har paranormale oplevelser de vil dele i dette forum?

Hvis du vil uddybe lidt vil jeg da gerne være med i denne tråd - med venlig og interesseret tilgang.

Venlig hilsen
Dorthe
Stud. EIP ~ Essentiel Integrativ Psykoterapeut

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 20:58

Birgitta
Det var mit spørgsmål til dabj og ikke omvendt !

Vaxen
Hvad er en smalltalk - Jeg er ny på feltet !
Iøvrigt - det var ikke et påstand om din personlige egenskaber - men et spørgsmål !

Dabj
Jeg stillede et spørgsmål - som du ikke har til hensig at give svar på - men så gav du alligevel et svar - som jeg troede at var ment som en provokation !

Birgitte
Du ramte rigtigt.
Jeg ikke svarede - da jeg var beskæftiget til anden side.

Det handler ikke om min person men om hviorvidt de berørte emne fortjener at blive taget alvorligt eller ej !
(Pyt med mig !)

Jeres altide Strankro

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 21:22

De berørte emner bliver jo kun taget så alvorligt som de er for den, der stiller dem.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 22:09

ok... jeg prøver igen og tager dette alvorligt. Nu vil jeg så gerne have at du, strandkro også tager mig alvorligt og giver noget tilbage.

Du skrev i dit oprindelige spørgsmål: "Hvad skjuler du - som du vil have besvaret ?"

Min tanke i den forbindelse er, at kombinationen af de to spørgsmål der faktisk står, ødelægger lidt for mig. Jeg har ingen paranormale hændelser, jeg holder skjult - er vældig åben om de ting, jeg har oplevet. Dette betyder ikke, at jeg ikke gerne vil have en forklaring på det.
Så derfor spørger jeg dig, så mit svar bliver mere kvalificeret - håber du vil svare!: Hvad er vigigst? at tingene holdes skjult pga. af angst for latterliggørelse mv. eller at man har haft en oplevelse, man gerne vil have svar på?
Hvis du vil svare mig på det, kan jeg se, om det er relevant for mig at svare - om det også er mig, dit svar henvender sig til - og er aktuelt for.

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 22:16

I øvrigt... du sagde tidligere at vi begge ved, hvad der piner mig... Hvad er det?
Jeg spørger også her seriøst, for jeg forstår ikke, hvad du mener.... Skriv det gerne i dette forum, men vær ærlig og sig om du skrev det i affekt, eller der var en mening bag. (og hvad den var, selvfølgelig... Henviser igen til, at du her må give noget tilbage for en positiv kommunikation)

På forhånd tak

Vaxen

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 23:46

Birgitte
Vi kan ikke se ind i hinandens sind - men vi har ret til at tænke !

Det afgørende er om Du betragter at de stillede spørgsmål er seriøst eller ej - fordi min hensigter for dig (og for de øvrige debatører) forbliver en umodbeviselige antagelser uanset hvad end jeg skriver for at overbevise jer om min seriøsitet.

Du har vist allerede en antagelse som jeg næppe kan ændre på
KH
Strandkro.

VAXEN
jEG SIGER DET STRAKS: emnet for mit spørgsmål omhandler udlukkende de harmløse uforklarlige ting og ikke oplevelser som misbrug eller andre voldsom oplevelse i livet.

Vi er mange som øm over at blive til grin - derfor beholder vi mange mærkelige oplevelse for os selv - men det vil aldrig fortaber sig i glemsel !

KANDU.DK er en kanonsted
Til dels da stedet er anonym - og til dels da folk her er seriøs !
Hvis nogen starter med at åbne sig - så hopper også andre på vognen !

Tænk dig hvis mærklige oplevelser blev oplevet tilsvarende også af andre ?
KANDU ER et DEJLIGE værktøj til at KUNNE få bearbejdet - hvorvidt EN GIVEN oplevelse er indbildning, overnaturlig eller FAKTISK naturlig.

Nu til dit spørgsmål om hvad er vigtigst.
Det mest afgørende er størrelsen af din nysgerrigheds temperatur i relation til din trygheds følelse.

Som nævnt i indledningen i KANDU - KAN DU ikke BLIVE TIL GRIN da du er ANONYM !

SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL ER:
DEN VIGTIGSTE I DENNE SAG ER OM HVORVIT DU FØLER AT DIN NYSGERRIG ER STOR NOK TIL AT BESEJRE DIN FRYGT FOR RISIKOEN FOR LATTERLIGHEDSFØLELSE PÅ DENNE ANONYME FORUM

til vaxen
Det om pinen !
Du blev fornærmet uden grund - dog gav jeg dig en undskyldning - men nu er det jo over da vi har en fin dialog
Mange hilsen
Strandkro

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-12-04 00:18

Hej Strandkro

jeg blander mig lige igen, jeg kunne jo selvfølgelig læse svart på mine spørgsmål i dit tidligere indlæg.
- nu tillader jeg mig at sige at paranormale oplevelser, uforklarlige hændelser ikke altid virker "harmløse", for personen der oplever dem - her kan jeg også tale for mig selv. Kan det føles overvældende og skræmmende hvis det er en massiv oplevelse. I øvrigt er det vigtigt ikke at tage let på hvordan sådanne ting opleves af den enkelte person.

jeg vil i øvrigt også sætte et stort spørgsmålstegn ved hvorvidt dette forum er det rette at lufte sine oplevelser i
med mindre de er godt gennemarbejdet, og helst med hjælp fra nogle med lidt "forstand" på den slags oplevelser og følgerne af dem.
Her taler jeg ikke om skuffer der går i af sig selv og lignende - men om de personlige følelser der er involveret i blandt andet drømme, klarsyn, clairvoyance, telepati og ikke mindst klarfølelse.

venlig hilsen
Dorthe

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 01:46

Kære Dorthe
Vi er delvis enig - derfor skrev jeg at det er op til den pågældende persons følelses register om han hun har åndelige styrke til at udlevere oplevelsen til fælles bearbejdelse.

For mig var det vigtigst - at i KANDU var folk med direkte oplevelse af en eller anden art.

Jeg er ikke enig med dig som omhandler clairvoyance, idet det er efter min overbevisning er en bilige cirkusklovneri på lige fod med skuffer som går i sig selv .

Telepati kan blive til fremtidens kommunikation - hvis meneskeheden - inden da - ikke går til grunde på grund af forurening

KH Strandkro

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 01:46

Kære Dorthe
Vi er delvis enig - derfor skrev jeg at det er op til den pågældende persons følelses register om han hun har åndelige styrke til at udlevere oplevelsen til fælles bearbejdelse.

For mig var det vigtigst - at i KANDU var folk med direkte oplevelse af en eller anden art.

Jeg er ikke enig med dig som omhandler clairvoyance, idet det er efter min overbevisning er en bilige cirkusklovneri på lige fod med skuffer som går i sig selv .

Telepati kan blive til fremtidens kommunikation - hvis meneskeheden - inden da - ikke går til grunde på grund af forurening

KH Strandkro

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-12-04 11:05

dav igen!

Tak for svaret, nu forstår jeg, om end ikke helt, men ihvertfald bedre, hvad det er, du vil. Og jeg må indrømme, at jeg er meget uenig med dig i, at Kandu er et godt værktøj til at bearbejde noget som helst i.
For det første: Du skriver selv, at du er ny og derfor antager jeg, at du ikke kender måden Kandu bliver brugt på: I de forskellige emner som f.eks. spiritisme stiller man spørgsmål, man ikke selv kender svaret på. Spørgsmålet er som udgangspunkt ikke et emne til diskussion, men ofte sker det, at der bliver diskussion på tråden alligevel. Det er ganske hyggeligt, men formålet er, at få besvaret et konkret spørgsmål.
Hvis man derimod ikke vil have besvaret noget konkret, men bare diskutere en sag, går man ind i emnet "Smalltalk" og laver et diskussionsoplæg der. Det er forresten god etikette ikke at sætte pointtallet højt der, da der som regel ikke er nogen "rigtige" svar i en sådan diskussion.
Hvis jeg tager fejl i ovenstående må I andre kandu'ere rette til.

For det andet: Oplevelser og følelser kan og skal efter min mening ikke bearbejdes i et forum som dette. Desuden er en bearbejdning ikke noget man bare sætter igang fordi, der er en på nettet, der beder om det. En anden betænkelighed kunne være, at hvis en sådan bearbejdning sættes i gang, men ikke følges op af professionelle, kan det medføre stor angst - og hvad, der dermed følger.

Jeg synes du skal huske, at her på sitet er du ikke terapeut, men en ganske almindelig kandu-bruger. Jeg anmoder dig om, at passe på, hvad du tricker i folk, hvis du ikke har tænkt dig at følge op det.

Du skriver, at det vigtigste er, om vi er nysgerrige nok til at overvinde vores frygt for latterliggørelse. Når du får så få konkrete svar som du gør, tror jeg ikke det har en pind med frygt for latterliggørelse at gøre - jeg tror faktisk, at den forbindelse du laver der, er irrelevant. Jeg tror(!) at grunden til, den manglende lyst til at dele så intime og følelsesprægede oplevelser stammer fra en grundlæggende mistro eller manglende tillid til dig som spørger. Du er ikke selv åben, du vækker ikke tillid. Jeg tror ikke, din indgangsvinkel til emnet vil være i stand til at få folk til at åbne for noget, der ikke er bearbejdet. Jeg er overbevist om, at mange vil dele deres oplevelser med dig, men bestemt ikke de ubearbejdede... Dertil kræves for stor tillid.

Nej, jeg er ikke og har ikke på noget tidspunkt været fornærmet... Nogengange er det smart ikke at forsøge at læse mellem linjerne, men bare tage ordene som de er.
Jeg håber ikke, at du tager mit svar ilde op - det er præcis sådan jeg føler - og det er vel lige så rigtigt som alt muligt andet?

"det er op til den pågældende persons følelses register om han hun har åndelige styrke til at udlevere oplevelsen til fælles bearbejdelse." Skriver du til Dorthe. Man kunne også vende den om: det er op til din åndelige styrke til at skabe så stor tillid, at folk vil udlevere oplevelsen til fælles bearbejdelse?
Man skal jo som bekendt altid spille på egen banehalvdel, ikke sandt?

Vaxen

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 13:34

Til Vaxen
Elementart uenig kære Vaxen !
1. Det blev skåret ud i pap for dig at det er de harmløse uforklarlige oplevelse var formålet at høre om.
2. En beskrivelse af oplevelse skulle gives til alle os og ikke til mig !
3. Du er bestemt ikke synsk - når du beskrive hvem jeg er - men prøv igen - øvelsen gør mester.
4. Må jeg spørge dig - har du en pige - jeg spørger først da jeg er ikke synsk ! men undskyld - spørgsmålet er ment
som en provokation !
5. Du har ikke blanco check på at tale om på andres vegne eller stille regler om hvad KANDU kan bruges til !

Men bortset fra vores uenighed - du har gjort dialogen mere festligt - og farverigt - jeg vil nødig miste dig !
KH
Strandkrig
sludder
Strandkro

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-12-04 14:06

1. afsenderen af et budskab har ansvaret for, at modtageren forstår det.. Desuden taler du om de oplevelser, ingen rigtig tør tale om.. De er vel ikke harmløse i folks hjerter?
2. Du stiller spørgsmålet, du bestemmer, hvornår det skal lukkes, hvornår du finder et svar tilfredstillende - det er dig, der har behovet for at stille spørgsmålet... Sødt af dig at tænke på os andre ellers
3. Jeg er ikke synsk, og har ikke behov for at være det.. Er det mon en værdi i sig selv?
4. Jeg har ikke en pige, jeg ER en pige - og lever i fast parforhold på 13. år
5. Jeg taler ikke på andres vegne, jeg beskriver, hvad jeg TROR! Mine FORMODNINGER.. - lidt ligesom du gør

Da du ikke har mig, kan du ikke miste mig... Men fortsætter gerne dialogen...sålænge det er med positiv mine på.. og kun indtil min følelse af, at der i denne tråd kun gælder én sandhed bliver for dominerende..

Sjovt med den lille freudianske fortalelse der, Strandkrig

uenighed er som regel en forudsætning for, at man som menneske rykker sig...

Vaxen

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-12-04 14:14

KæareStrandkro

Tak for dit svar på min kommentar. Jeg respekterer at du mener at clarivoyance er noget sludder.
Hvad jeg ikke kan respektere er, at du skriver det i denne tråd på denne måde. - du har lagt op til at tale om det paranormale. Om spirituelle oplevelser hos den enkelte. Jeg havde nært skrevet: Her kan der være tale om - men nej.
Jeg skærer det lige ud i pap. Der er mange, her i blandt jeg selv der har oplevelser af clairvoyance. Mine egne clairvoyante oplevelser er bla. klarsyn, klarfølelse og intuitive oplevelser. Det har jeg haft en del gange nu. Og jeg tvivler ikke på eksistensen af disse oplevelser - eller vigtigheden af dem. I øvrigt er telepati noget jeg praktiserer dagligt, især i kommunikation med mine hunde.
Måske ville det bedste være om du lukkede spørgsmålet her og startede det op igen med et klart og positivt fortegn.
Det ville sikkert både lette stemningen og give den positve og åbne tilgang til emnet her.
Det er spændende når nogen har lyst til at åbne en sådan diskution. Og det er essentielt at diskutionene så bliver holdt således at alle der deltager føler sig mødt og vel behandlet - som det mindste!

venlig hilsen
Dothe

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-12-04 14:17

smiler og jubler over kommentaren vaxen, hvor er du hurtig, vis og vittig.
Dorthe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-12-04 14:23

I lige måde, Dorthe!

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 16:20

Til Dorthe !
Jeg respekterer din oplevelse angående Clarivojance og jeg vil herefter se tingene fra en anden lysvinkel - min udsag stammer fra egen erfaringer - idet jeg kender personligt nogle gutter som begiver sig til spøgelsesjagt men de er ikke andet end plattenheimer. (ser du jeg har været frivillige deltager i deres cirkus)
Undskyld hvis jeg har såret dig - jeg brugt en ubetænksom formulering.
Knus og undskyld engang til.

Til Vaxen
Du forfalder igen til at tale på andres vegne.

Engang til: Du virker lidt dogmatisk - Spørgsmålet rettet kun om de harmløse ting som folk gerne vil anonymt ud med
for at undgå at blive til grin i omgangskredsen !
Du blive ved med at henviser til emne som spørgsmålet ikke omhandlede.
Nogen vil nogen vil ikke - alt er frivilligt.

Men faktum er - at jeg fik bekræftet at der var nogen som har haft oplevelse af uforklarlige hændelser !

Vi må videre !
Med knus
Strandkro

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-12-04 16:47

Det må vi, tak for nu... jeg slutter her

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 10 point
Dato : 28-12-04 21:26

hej, Strandkro.

I starten af december døde en mand her i den bebyggelse, som jeg bor i. Det var ikke en mand, jeg kender godt, men jeg kender til ham, fordi han var en meget aktiv og udadvendt person med arbejde her i beyggelsen.
Han døde pludseligt af en blodprop i hjertet.
Jeg har ikke tænkt nærmere over dødsfaldet siden.

Da jeg stod og vaskede op i dag, kikkede jeg ud af vinduet, som jeg så ofte gør. Og så kom han gående forbi mit vindue på stien 2 meter væk. Han var i arbejdstøj og han kikkede ind af vinduet og smilede og vinkede til mig, uden at han dog stoppede op.
Jeg smilede og vinkede tilbage og fortsatte min opvask.
"Unaturlige" ting sker vel tit for forskellige mennesker uden at verden vælter af den grund..

Nå, hvad vil du så bruge det til, Strandkro??

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 22:41

Birgitta

Det kan jeg bruge til noget idet din påståede oplevelse bestyrker andres og herunder mine lignende oplevelser - som jeg arbejder på at finde en bagvedliggende forklaring på .

Her har du en historie - så du er IKKE alene.

En dame så i en lys sommer aften i haven en skyformation i himlen som lignede hendes mors ansigt.

Kort efter ankom damens søster med meddelesen om at deres mor ligger i koma.

Et par minutter efter søsterens ankomst - ringedes fra hospitalet med oplysning om at søsteren var afgået ved døden
Ja du læser rigtigt: (altså damens søster mens hun var på besøg hos søsteren lå samtidig sten død i hospitalet)

Det var også korrekt at damens mor lå samtidig i koma (der har vi en naturlige forklaring på idet begge dame var udsat for en færdselsulykke).

Efter min opsamling i databasen af tilsvarende historier antyder at damens oplevelse skyldtes selvsuggestion i sammenhæng med tilfældige sammenfald af virkelige begivenheder - men hændelsen er underligt alligevel.

Nu komme bomben - da det meddeltes i telefonen at damens søster var afgået ved døden - smilede søsteren og gengav
indholdet af telefonsamtalen (selvom hun kunne høre telefon samtalen) og hun bekræftede med et smil at hun var død.

Søsteren idag er en lyslevende væsen som tror på at hændelsen var blot en behagelige drøm som har hjulpet hende ud af sorgen over den tragiske færdsels ulykke.

Strandkro

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 23:35

Til jer alle
Tak for jeres henvendelse !
Jeg ville gerne give point til jer alle fordi trods jeres tilbageholdenhed og negativ indstilling har I givet mig det data at
nogle af jer har haft de mærkelige oplevelser - som mange menesker ikke tror en døjt på.

Grunden til at jeg accepterer Birgittes besvarelse skyldtes - at trods hendes mistillid har hun udvist et interesser og fremkommet med en mere konkret anbringende som jeg har efterlyst ! Hun fik som belønning for hendes handling en modsvarende - fra det virkelige liv med bagved liggende forklaring påstand.

KH
Strandkro
Godt nytår.

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 28-12-04 23:41

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-12-04 13:46

Tak for accepten af mit svar, Strandkro. Hvis jeg havde vidst, at du bare var ude efter 3. hånds-fortællinger, så havde jeg da sagtens kunnet finde mange flere og mere interessante fortællinger end min egen selvoplevede.

--Jeg håber, at du har fundet emnet "smalltalk". -For det er faktisk synd, at dine spørgsmål bliver så dårligt modtaget. --det ville være meget mere underholdende at debattere dem i den anden kategori.
Smalltalk befinder sig under "Andre interesser".

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 13:37

Hej alle.

Jeg er en Shaman.
Jeg har kun et spørgsmål.... Hvad er unaturligt?

For det findes ikke noget der er unaturligt...

Hilsen Shamanen

http://www.shamanen.dk

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-04-05 14:51

Til Shamanen.

Du har ret ! Det findes ikke noget der er unaturligt !
Jeg burde måske have skrevet " mærkelige, uforklarlige, mystiske - lignede hændelser "

MVH
strandkro

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 15:27

Alting er virkelige, - det kommer bare an på hvilken (den åndelige eller den fatiske) verden vi befinder os i når det sker.

Acepter tingene som de er. men det er sundt at sætte spørgsmålstegn ved det...i stedet for at hele tiden vil have et svar, for det får man ikke altid...

Hilsen Shamanen

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-04-05 16:28

Shamanen

Kære Shamanen
Tråden her har intet med det åndelige oplevelser at gøre - men oplevelser som uforklarlige for de enkelte individ !
(Jeg har iøvrigt ikke brugt udtrykket i spørgsmålet - "unaturlige" !

Med hensyn til henvisning til de åndelige verden - og at jeg skal acceptere tingene som de er i stedet for at hele tiden vil have et svar blot det, at jeg tror ikke "eksistensen" af en såkaldt åndelige verden - MEN - jeg respekterer fuldt ud, andre folks overbevisning herom !

Jeg ved bare ikke om hvad hører under de åndelige ?

De okkulte - Spøgelser - satanisme - troen på at nogen kan komme i kontakt med de afdøde - telepati
satanisme - paraf...religions anliggende ?

MVH
Strandkro

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 16:48

Måske jeg har taget fejl??? for spørgsmålet: "FAKTA PÅ BORDET OM DET UNATURLIGE"

Hvad menes der så med det?

Hvad angår den åndelige verden, så synes jeg du blander tingene lidt sammen, så det er nok derfor du ikke ved hvad der hører til hvad...

Såsom teleparti: det kan alle, bare gå i det holografiskepunkt... så kan du telepatere... Er det åndeverden eller den virkelige verden?

Men måske burde du læse om shamanismen på http://shamanen.dk/default.asp?id=10&mnu=10
Derud over er shamanismen er IKKE en religion...men det kan vi snakke om en anden dag.

Jeg kan godt lide at du respekterer folks overbevisning, - men respecterer du også deres meninger?

Hilsen Shamanen

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-04-05 21:51

Shamanen
Naturligvis !
MVH
Strandkro