/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Login problemer
Fra : Jytchen
Vist : 238 gange
50 point
Dato : 09-12-04 10:38

Når jeg går ind på www.mail.dk eller en anden TDC side står der login i boksen til højre, der er bare ingen boks. Har det noget med mine indstilliger af PCen at gøre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 10:40

hmmm må det da næsten være - for den er der !!!!!!!!!
har du tilknyttet dig tdc login ??????????????

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 09-12-04 10:45

Hvilket styresystem bruger du?

Hvis det er Win95, Win98 eller ME hvilken Browser bruger du? - kik i hjælp og "om ......"

Kommentar
Fra : Jytchen

Dato : 09-12-04 10:49

Ja jeg er tilmeldt med et login

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 10:50

efter at have læst dit spørgsmål igen - så skriver du at der står login i boksen men at den ikke er der ........... øhhh hvad mener du egentlig ?

Kommentar
Fra : Jytchen

Dato : 09-12-04 10:50

Jeg bruger XP

Kommentar
Fra : Jytchen

Dato : 09-12-04 11:00

Hvis du prøver at gå ind på siden www.mail.dk kan du se hvad der står, der står: Har du allerede et login til TDC, så log ind til højre.

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 09-12-04 11:12

www.mail.dk står der at der kommet nyt login (det gør der i hvert fald, når jeg trykker på linket, så tror du ikke, du skal oprette et nyt login allerførst?
Og det betyder vel ikke noget om du har XP eller ME.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 11:13

Jytchen ja - og den boks er der men kræver jo at du har tilknyttet det - kan det mon ikke være det der er dit problem ???

<Har du allerede et login til TDC, så log ind til højre.

Har du endnu ikke fået dit login til TDC og ønsker du adgang til din webmail/freemail mailboks, så klik her:
Opret login til TDC med tilknytning af mailboks >

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 11:20

måske en ide at ringe till tdc på tlf: 80 80 44 44. Det er dem der har netop med login at gøre Håber du får opklaret dit spørgsmål

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-12-04 11:40

Hvis du har anvendt digital signatur er der ikke noget der skal udfyldes, men du skal bare klikke. Siden kan jo "huske" dig ved hjælp af cookies.

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 09-12-04 13:40

Siden består af en masse Java.

Hvis det var en andet system end 200 og XP var fejlen måske at Jscript.exe var beskadiget.

For XP: Nyere XP - og XP med sp-1a- er som standard ikke leveret med Java virtual Machine. En sådan kan downloades fra:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 14:05

JYTCHEN har du fået hjælp ????????????????????????

Kommentar
Fra : Jytchen

Dato : 10-12-04 10:36

Nej jeg har endnu ikke fundet ud af det. Der er også andre ting der opfører sig mystisk. For eksempel ville jeg tilmelde mig den nye www.sputnik.dk men når jeg klikker på Åbn sputnik står der bare der opstod en fejl på siden. Lige ledes skete der det underlige atet videoklip jeg havde set på beefeaters hjemmeside ikke var der mere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 10:44

Jytchen, dine seneste oplysninger tyder på. at du skal kigge på acronum's indlæg om Java Virtual Machine.
Java Virtual Machine skal gøre din browser i stand til, at vise og afspille java baserede funktioner.
En aden fejlkilde i forbindelse med manglende visning aaf avancerede funktioner kan være dine sikkerhedsindstillinger, dels i browseren, dels i firewall, der blokerer for java, activeX eller cookies som er nødvendige til visningen.